Gå til innhold

Dere innenfor termin-Prøvd Rikshospitalets oppskrift?;)

Anbefalte innlegg

Er i uke 38 og får ikke til å gå noe særlig pga kynnere og nedpress. Tenker at dette kunne hjulpet ift modning.

Vurderer å prøve Rikshospitalets oppskrift siden slimproppen har gått og at denne kan fungere da;)

Noen erfaringer?

Fortsetter under...

Prøvde med første men var da ikke moden så fungerte ikke...

Men føler at kroppen er mer klar denne gangen;) hørt at den bare funker hvis slimproppen har gått og enn er moden.

Skal prøves i kveld!

Prøvde med første men var da ikke moden så fungerte ikke...

Men føler at kroppen er mer klar denne gangen;) hørt at den bare funker hvis slimproppen har gått og enn er moden.

Skal prøves i kveld!

Her og ;-)

Annonse

Fikk rier og akutt diare midt på natta, takene fortsatte utover formiddagen, men etter å ha ringt føden som sa jeg kunne komme inn når jeg ville, var det stopp. Alt av smerte var borte.

Det var i går og jeg sitter fortsatt her.

Magen har sunket og jeg har gått med et par cm åpning i ukesvis. Det kjennes ut som baken skal eksplodere når jeg får kynnere og jeg må gi fart med korsryggen/baken for å gå. Det kjennes ut som hodet er i mellom bena når jeg går.

Skjønner virkelig ikke hva hun venter på..

Fikk rier og akutt diare midt på natta, takene fortsatte utover formiddagen, men etter å ha ringt føden som sa jeg kunne komme inn når jeg ville, var det stopp. Alt av smerte var borte.

Magen har sunket og jeg har gått med et par cm åpning i ukesvis. Det kjennes ut som baken skal eksplodere når jeg får kynnere og jeg må gi fart med korsryggen/baken for å gå. Det kjennes ut som hodet er i mellom bena når jeg går.

Typisk nummer tre (?). Det er en LURING!

Typisk nummer tre (?). Det er en LURING!

Ja, det er en skikkelig luring.

Da jeg ringte føden sa jordmor på tlf at det er typisk tredjegangsfødende at det er litt frem og tilbake før fødselen setter skikkelig igang.

Jeg blir så usikker også, for med nr 2 hadde jeg ikke rier da jeg dro inn med 5cm åpning til noe jeg trodde var en hysterisk sjekk. Heh, 5 timer senere hadde jeg lillebror på brystet.

Hehe, vi jonka som bare den vi for å trigge fødselen.. Dette var da i forrige svangerskap.. var på kontroll hos jm dagen etter termin og hun fant 2cm åpning og mye modent.. fikk beskjed om å kose meg med mannen i helga... Å jammen funka det!! MEN.. det ødela veldig mye av søvnen, begynte liksom å komme som tak i magen en liten halvtime etter vi var ferdige, å d hver gang vi hadde kost oss,eller hva fanken man kaller det!? (joda vi gav på-skikkelig klar for å føde så..). denne ganga kommer jeg til å prioritere å sovne om kvelden heller:) blir jeg lei nok så setter jeg alarmen på kl 5 og legger rompa i været så får en bare se om mannen orker å henge seg på :rolleyes: Funker om man er moden tror jeg.. absolutt

Annonse

Hehe, vi jonka som bare den vi for å trigge fødselen.. Dette var da i forrige svangerskap.. var på kontroll hos jm dagen etter termin og hun fant 2cm åpning og mye modent.. fikk beskjed om å kose meg med mannen i helga... Å jammen funka det!! MEN.. det ødela veldig mye av søvnen, begynte liksom å komme som tak i magen en liten halvtime etter vi var ferdige, å d hver gang vi hadde kost oss,eller hva fanken man kaller det!? (joda vi gav på-skikkelig klar for å føde så..). denne ganga kommer jeg til å prioritere å sovne om kvelden heller:) blir jeg lei nok så setter jeg alarmen på kl 5 og legger rompa i været så får en bare se om mannen orker å henge seg på :rolleyes: Funker om man er moden tror jeg.. absolutt

Hehe! Liker ditt frodige og avslappa språk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...