Gå til innhold

Hva feiler det meg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nurket er, som vanlig, rolig og glad. Han har spist utrolig masse i dag flere omganger og sover nå søtt.

Normalt suser jeg rundt, puslet i heimen, baker litt og leker husmor, men ikke i dag. Er så trett og fryktelig sulten. Har spist fire (!!) brødskiver i dag, men sitter her og har lyst på pizza, sjokolade, pasta med ostesaus og godteri (!!!). Det er ingen grunn til at jeg skal være såå trett. Nurket sover godt om natten og relativt lenge. Har sovet litt mens Nurket sover, men føler ikke at det har hjulpet :(

What to do? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: b15b7...e14
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Økedøgn? Han spiser mer, du produserer mer, og blir derfor både sliten og sulten?

Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: b15b7...e14

Neppe - Nurket er bare 7 uker. Tenkte muligens noe i retning jernmangel eller noe ...
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

For øvrig synes jeg ikke fire brødskiver er mye til nå, jeg kunne glatt spist det dobbelte :P

Skrevet

Er det utropstegnmye å ha spist fire brødskiver før klokken 14.00?

Anonymous poster hash: ae4e5...3d0
Skrevet

Vi sov lenge - helt til kl.09.00.

Syntes det var litt voldsomt å kjøre i seg fire skiver på fem timer, men det er kanskje ikke så ille :P

Det med "økedøgn" tenkte jeg ikke på ... puppene er bare massive i dag og jeg har så mye melk - Nurket fikk seg faktisk en stråle i øyet, stakkar :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi *fnise* skulle ønske jeg hadde så mye melk!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Selv om babyen din er rolig er det tross alt ikke såå lenge siden du gjennomgikk et svangerskap og en fødsel i tillegg til at du produserer melk.

Siden du føler deg i så god form, KAN det hende at du 'overdriver' aktivitetsnivået ditt litt. (Skrev du at du studerer også?)

Det er viktig å huske på at du får litt oppstykket søvn selv om han ikke spiser mange ganger om natten og at kroppen din er veldig innstilt på å ta seg av og beskytte babyen.

Hvil deg litt innimellom selv om du kanskje ikke føler behovet der og da. Føler du deg sliten, er det nok kroppens måte å si at den trenger litt hvile på :)

Skrevet

Selv om babyen din er rolig er det tross alt ikke såå lenge siden du gjennomgikk et svangerskap og en fødsel i tillegg til at du produserer melk.

Siden du føler deg i så god form, KAN det hende at du 'overdriver' aktivitetsnivået ditt litt. (Skrev du at du studerer også?)

Det er viktig å huske på at du får litt oppstykket søvn selv om han ikke spiser mange ganger om natten og at kroppen din er veldig innstilt på å ta seg av og beskytte babyen.

Hvil deg litt innimellom selv om du kanskje ikke føler behovet der og da. Føler du deg sliten, er det nok kroppens måte å si at den trenger litt hvile på :)

Takk for svar!

Du har helt rett - jeg har nok overdrevet mtp aktivitetsnivået mitt. Da blir de daffing hjemme på høyt nivå i dag og resten av helgen. Jeg har tenkt litt sånn: at man har fått en baby er ingen unnskyldning for å ligge på latsiden ... MEN det er jo faktisk en strålende unnskyldning for å ta det litt med ro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...