Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 jeg og min mann skal gjennom ICSI i nå i høst/vinter, vi gjør dette privat og føler vi har en mye bedre oppfølging der enn i det offentlige.Det har vist seg å være mannen det er noe galt med, han har alt for lite svømmere, og de svømmer alt for dårlig...Jeg var helt fin, ingenting galt med noe som helst, og eggløsning har jeg hver eneste mnd.jeg syns denne prosessen er vanskelig og tung...Vil medisinene (kort regime med bla gonal-F) påvirke de stabile syklusene jeg har nå?hva er egentlig sannsynligheten for at vi får til dette?Burde vi ta trepakken (3 forsøk) eller bare betale for ett og ett og håpe det går med en gang?Nei.... det er ikke lett dette her...Hvordan har dere andre gjort som har mann med lav sædkvalitet/lite svømmere?Hvor mange forsøk? Anonymous poster hash: 4b96f...d1d
Vizzy Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Du burde ta 3 pakken. Du må regne med at det blir mer en et forsøk.Jeg var bombesikker at det skulle gå på første forsøk for et år siden. Nå sitter jeg her et år senere med 3 forsøk bak meg i det offentlige+ noen avbrutte forsøk og er i gang med private forsøk. Meg er det ingenting galt med og min mann har brukbare prøver.
Tante_Esel Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 anbefaler 3 pk jeg og medisineringen følger din kropps rytme, så det er nok evt ved negative forsøk at mensen kan være litt senere enn vanlig... har dere valgt klinikk? følger jo med litt ekstra i 3 pk også, og så gjør de absolutt alt for at dere skal lykkes er jo litt "surt" om dere lykkes på første forsøk,. men da blir det baby, og så slipper dere videre utgifter med medisiner
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 anbefaler 3 pk jeg og medisineringen følger din kropps rytme, så det er nok evt ved negative forsøk at mensen kan være litt senere enn vanlig... har dere valgt klinikk? følger jo med litt ekstra i 3 pk også, og så gjør de absolutt alt for at dere skal lykkes er jo litt "surt" om dere lykkes på første forsøk,. men da blir det baby, og så slipper dere videre utgifter med medisiner tusen takk for svar! vi skal bruke klinikk Hausken i Hugesund. Hørt så mye fint om plassen og fikk ett veldg godt inntrykk når vi var på utredning og forsamtalen. Syns dette er så skummelt. Man aner liksom ikke hvilken vei dette tar i det hele tatt, hvordan kroppen reagerer på medisinene osv... Er det vanlig å reagere på medisinene i kort regime? Husker allefall at jeg bla. skulle ta gonal F. Anonymous poster hash: 4b96f...d1d
Tante_Esel Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 å reagere på medisiner er veldig forskjellig fra person til person... selv har jeg alltid hatt masse bivirkninger, men hører jo stadig om folk som ikke har hatt noen det kan du ikke vite før du står oppe i det... kort regime er jo over kortere tid, pluss at du slipper spray, så ikke sikkert det blir noen problemer for deg det følger jo med en del venting, gleding, gruing og tenking ved hvert forsøk. så det er viktig å ha hodet på rett plass, og en mann som forstår at det man går igjennom er tøfft...
kommer nr3? Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Hei:)her er det jeg som er problemet,men vil nok uansett valgt 3 forsøk:) også ville jeg ønske deg lykke til,og si at Hausken er helt fantastisk:) de hjalp oss å få lillebror og det var som en drøm å komme til de etter å ha vært i det offentlige:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå