Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #26 Skrevet 24. august 2013 Jeg har måttet slutte ned truseinnlegg pga soppinfeksjoner for norn måneder siden. Men er ikke noe mindre utflod, eneste som hjalp litt var å starte på p piller. Må ofte bytte undertøy flere ganger i løpet av en dag, kan være gjennomtt på kort tid, så savner tryggheten med truseinnleggene, jeg har opplevd at det har gått igjen om klærne på kort tid Anonymous poster hash: b068a...4e4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #27 Skrevet 24. august 2013 Så rart at så mange reagerer på Always. Her er det det eneste som brukes, både bind og truseinnlegg. Anonymous poster hash: 9ff5b...f03
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #28 Skrevet 27. august 2018 Samboeren min anbefaler et merke som heter Ginger organic. Det er laget av 100% økologisk bomull. Selv innpakningen de kommer i er helt resirkulerbar. Det er eneste merke som har oppnådd alle gjeldende sertifiseringer slik som Nordisk Svane osv. Hun er ihvertfall VELDIG fornøyd. Ingen irritasjon og man er sikret at ikke kroppen tar opp farlige kjemikalier. Man finner de ved å søke på nett. Legger ved en link til de som måtte være interessert. Link her til Ginger organic økologiske truseinnlegg Anonymkode: d26aa...b9d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #29 Skrevet 28. august 2018 J 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Samboeren min anbefaler et merke som heter Ginger organic. Det er laget av 100% økologisk bomull. Selv innpakningen de kommer i er helt resirkulerbar. Det er eneste merke som har oppnådd alle gjeldende sertifiseringer slik som Nordisk Svane osv. Hun er ihvertfall VELDIG fornøyd. Ingen irritasjon og man er sikret at ikke kroppen tar opp farlige kjemikalier. Man finner de ved å søke på nett. Legger ved en link til de som måtte være interessert. Link her til Ginger organic økologiske truseinnlegg Anonymkode: d26aa...b9d Lekker det ikke gjennom om det er ren bomull? Ikke noe sperrelag under? høres jo veldig behagelig ut uansett. Selv klarer jeg aldri bind eller truseinnlegg, orker ikke gå med den plasten i trusa. Kanten irriterer mot huden i tillegg til at det er klamt og ekkelt. Brukte bare tamponger i mange år til jeg oppdaget menskopp. Er heldigvis gravid nå og slipper mens på en stund. Gruer meg til å måtte bruke bind i ukene etter fødsel, men skal sjekke disse av ren bomull, takk for tips! Men er det ingen lekkasje gjennom disse, altså? Anonymkode: fe756...72c
gale damen Skrevet 28. august 2018 #30 Skrevet 28. august 2018 Hvis man tenker seg om, så forstår man at å putte plast i trusa ikke er helt bra for miljøet der nede. Bruk bomull, lag dem selv, kjøp dem fra en eller annen sydame - det er flust av tilbud på vaskbare truseinnlegg og bind som ikke pakker inn underlivet ditt i plast på daglig basis.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #31 Skrevet 28. august 2018 Samme her. Spesielt positivt var det å bytte fra bind til menskopp. Anonymkode: 645c3...bb4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #32 Skrevet 28. august 2018 Skjønner ikke at folk gidder bruke truseinnlegg. Hvorfor heller ikke bytte truse litt oftere? Anonymkode: 12d5d...7f7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #33 Skrevet 28. august 2018 35 minutes ago, Anonym bruker said: Skjønner ikke at folk gidder bruke truseinnlegg. Hvorfor heller ikke bytte truse litt oftere? Anonymkode: 12d5d...7f7 Pleier du å bytte truse på jobb altså? Anonymkode: 20a7d...2e6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #34 Skrevet 29. august 2018 På 28.8.2018 den 14.21, Anonym bruker skrev: Pleier du å bytte truse på jobb altså? Anonymkode: 20a7d...2e6 Nei, men man kan jo gjøre det på toalettet ? Evt vente til etter jobb. 🤔 Anonymkode: 12d5d...7f7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #35 Skrevet 29. august 2018 På 27.8.2018 den 23.23, Anonym bruker skrev: Samboeren min anbefaler et merke som heter Ginger organic. Det er laget av 100% økologisk bomull. Selv innpakningen de kommer i er helt resirkulerbar. Det er eneste merke som har oppnådd alle gjeldende sertifiseringer slik som Nordisk Svane osv. Hun er ihvertfall VELDIG fornøyd. Ingen irritasjon og man er sikret at ikke kroppen tar opp farlige kjemikalier. Man finner de ved å søke på nett. Legger ved en link til de som måtte være interessert. Link her til Ginger organic økologiske truseinnlegg Anonymkode: d26aa...b9d Merkelig å dra opp en 5 år gammel tråd for å svare på dette Hahaha... Her lukter det reklame, gitt Anonymkode: d392f...b15
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #36 Skrevet 30. august 2018 Jeg hadde det helt jævlig før når jeg brukte truseinnlegg.. var tykk hvit utflod uten at det var sopp.. var stamkunde hos gynekologen. Da jeg slutta med truseinnlegg ble problemet etterhvert borte...: ) Anonymkode: cf507...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå