Oslomama Skrevet 23. august 2013 #1 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Hei Er det noen som har prøvd Pindolly sine klær? Har fått forespørsel om å ha et lite "party" her hjemme i oslo nå straks i sept, men vil ikke si ja før jeg har hørt litt om deres erfaringer Et bra merke? gode/dårlige erfaringer? Er det så bra med bambus som de sier? Hjemmesiden: http://www.pindolly.no/ Endret 23. august 2013 av vinterprinsesse121112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 23. august 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 23. august 2013 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 23. august 2013 #3 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg har ikke hørt om det merket men har noen bambus-klær og de er absolutt favoritter!! SÅ myke og deilige!! Og mer miljøvennlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine87 Skrevet 23. august 2013 #4 Del Skrevet 23. august 2013 Har heller ikke hørt om merket men har noen andre klær som jeg mener er bambus(billeba tror jeg d heter).er superfornøyd med de, selv om de er litt dyre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 24. august 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2013 Okey Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå