Gå til innhold

Sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min bor 7 timer unna. Har ikke et så nært forhold, og ser han kanskje 1 gang i året. Ringer inne mellom til hverandre.

Giftet meg for en uke siden. Fullstendig hemmelig, men gav beskjed til familie og venner etterpå. Gav også beskjed om at vi kommer til å ha en feiring om en liten stund. 

Fikk masse gratulasjoner. Blomster fra de nærmeste og gaver. Forventet ingenting, men kjempe koselig likevel. 

Fra faren min fikk jeg en enkel melding med "gratulerer". Han har verken ringt eller sendt blomster. Han er ikke typen til å bli sur på måten vi gjorde på. Bryr seg generelt bare svært lite. 

Har aldri tenkt så mye over det, bare akseptert at han er slik. Likevel må jeg si at denne gangen stikker det. Kunne i det minste ringt... 

Var diverse grunner til at jeg ikke fikk ringt han etter vi giftet oss. Derfor jeg passet på å sende han en melding. Ville at han skulle få vite det av meg..

Anonymous poster hash: 3077e...9cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte du selv og fortalte at du hadde giftet deg? Hvis ikke så forstår jeg jo at han svarte med melding. Kanskje han synes du er sær som ikke ringer for å fortelle noe sånt....

Anonymous poster hash: 5cab9...abe
Skrevet

Det er veldig sært og fortelle sin far over sms at man har giftet seg!

Anonymous poster hash: 24e43...301

Skrevet

Ja, vet jeg burde ringt, men fikk ikke gjort det av diverse årsaker. Og var redd redd han feks. lese det på FB. Nesten alle fikk melding på SMS slik at det er sagt. Så var likt for alle.

Skrevet

Man svarer i samme form som man vår invitasjoner eller beskjeder. Du sendte sms, han svarte på sms. Helt greit og ditt valg egentlig.

Anonymous poster hash: a4775...98e
Skrevet

Hmm...ja, kanskje. Har venninner som har giftet seg på denne måten, og sendt melding til meg. Har pleid å svare, i tillegg til å ringe senere jeg da. Mulig det bare er meg da ;)

Skrevet

Å gi svar på sms ang informasjon via sms er vel greit. Kanskje han rekna med det var ein liten sak for deg sida du valgte å informere på den måten?

Ikkje det at det er noko i vegen med måten du gjer det på, men du kan vel ikkje vente at han slår på stortromma i respons på den nøkterne meldinga? Vent med å "dømme" til du ser reaksjonen på den feiringa du antyda..

Skrevet

Tja... Like sære begge to i så fall. 

En ting er å sende sms til venninner og bekjente, men man skulle tro du ville ringt din Far for å fortelle. 

Hvis du tenker på gave så vil han helt sikkert gi dere noe når dere en gang skal feire.

Anonymous poster hash: 56457...c51
Skrevet

Å gi svar på sms ang informasjon via sms er vel greit. Kanskje han rekna med det var ein liten sak for deg sida du valgte å informere på den måten?

Ikkje det at det er noko i vegen med måten du gjer det på, men du kan vel ikkje vente at han slår på stortromma i respons på den nøkterne meldinga? Vent med å "dømme" til du ser reaksjonen på den feiringa du antyda..

Joda, selvfølgelig helt greit at han svarte på SMS, han viste også at vi var på reise slik at han ikke fikk tak i oss. Bare tenker at jeg hadde i det minste gitt lyd om det var et av mine barn. Men, er som sagt sikkert bare meg.

Skrevet

Gave bryr vi oss ikke om slik at det er sagt. HI

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Faren min bor 7 timer unna. Har ikke et så nært forhold, og ser han kanskje 1 gang i året. Ringer inne mellom til hverandre.

Giftet meg for en uke siden. Fullstendig hemmelig, men gav beskjed til familie og venner etterpå. Gav også beskjed om at vi kommer til å ha en feiring om en liten stund. 

Fikk masse gratulasjoner. Blomster fra de nærmeste og gaver. Forventet ingenting, men kjempe koselig likevel. 

Fra faren min fikk jeg en enkel melding med "gratulerer". Han har verken ringt eller sendt blomster. Han er ikke typen til å bli sur på måten vi gjorde på. Bryr seg generelt bare svært lite. 

Har aldri tenkt så mye over det, bare akseptert at han er slik. Likevel må jeg si at denne gangen stikker det. Kunne i det minste ringt... 

Var diverse grunner til at jeg ikke fikk ringt han etter vi giftet oss. Derfor jeg passet på å sende han en melding. Ville at han skulle få vite det av meg..

Den særeste her er vel den som har hemmelig bryllup, men likevel vil ha oppmerksomhet! 

(Kjenner ei som fylte femti, "rømte" avgårde med Hurtigruta på dagen for å slippe å ha gjester, og likevel var smekkfornærmet på alle som ikke tok kontakt...)

Endret av Pashla
Skrevet

Joda, selvfølgelig helt greit at han svarte på SMS, han viste også at vi var på reise slik at han ikke fikk tak i oss. Bare tenker at jeg hadde i det minste gitt lyd om det var et av mine barn. Men, er som sagt sikkert bare meg.

Dei fleste ville gjort det, poenget mitt er at han kanskje er usikker på korleis han skal reagere. Han tenker kanskje at gåve, blomar osv er noko som er meir naturlig i feiringa. Kanskje han sit og lurar på korleis han skal skrive talen sin? Mangel på reaksjon treng ikkje vere mangel på interresse i ein slik situasjon.

Eg gifta meg forøvrig i november og det store gåve- og gratulasjonsdrysset kom til feiringa nesten to månader seinare..

Skrevet

Jeg synes egentlig at det særeste er å gifte seg fullstendig hemmelig og så ta en feiring senere.. Angret du plutselig på at du ikke hadde et ordentlig bryllup..?

Anonymous poster hash: 0d9e1...af2

Skrevet

Den særeste her er vel den som har hemmelig bryllup, men likevel vil ha oppmerksomhet! 

(Kjenner ei som fylte femti, "rømte" avgårde med Hurtigruta på dagen for å slippe å ha gjester, og likevel var smekkfornærmet på alle som ikke tok kontakt...)

Hva?? Det er faren min vi snakker om! Ja, jeg skulle ønske han hadde ringt meg og vert glad på mine vegne.

Skrevet

Jeg synes egentlig at det særeste er å gifte seg fullstendig hemmelig og så ta en feiring senere.. Angret du plutselig på at du ikke hadde et ordentlig bryllup..?

Anonymous poster hash: 0d9e1...af2

Skjønner at mange synes det er sært, men det bryr vi oss ikke om. Og vi angrer absolutt ikke! Kirkebryllup er ikke noe for oss :)

Skrevet

Dei fleste ville gjort det, poenget mitt er at han kanskje er usikker på korleis han skal reagere. Han tenker kanskje at gåve, blomar osv er noko som er meir naturlig i feiringa. Kanskje han sit og lurar på korleis han skal skrive talen sin? Mangel på reaksjon treng ikkje vere mangel på interresse i ein slik situasjon.

Eg gifta meg forøvrig i november og det store gåve- og gratulasjonsdrysset kom til feiringa nesten to månader seinare..

Dessverre var han ganske likegyldig da søsteren min giftet seg også. Bryr oss som sagt ikke om gaver. Problemet er vel at jeg misunner alle de som har foreldre som engasjerer og bryr seg. HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva?? Det er faren min vi snakker om! Ja, jeg skulle ønske han hadde ringt meg og vert glad på mine vegne.

... og han kan si det samme: "Det er datteren min vi snakker om! Hun kunne ha ringt og sagt at hun skulle gifte seg!!!" 

Er du voksen nok til å gifte deg, er du voksen nok til å snakke med dem du vil snakke med. Ikke spille spill med hva som er hvem sin plikt å gjøre.

Skrevet

Du la vel lista selv da du fortalte det på sms. Ikke rart han trodde det var greit å svare på samme måte.

Anonymous poster hash: 41d06...bbd
Gjest sussie77
Skrevet

Du sendte melding og han sendte tilbake. Hva var så rart med det?

Skrevet

Synes man kan bare skylde på seg selv når man "ikke har mulighet" å ringe i ett minutt "av forskjellige grunner". 

Anonymous poster hash: 1da14...fa1
Skrevet

Er ikke noe rart at han svart på SMS som sagt, vi var på tur og kunne ikke ta telefonen. Han er uansett ikke lett å få tak i på formiddagen, og ville han skulle vite det før han svippet innom FB. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...