Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 De damene som lager truttmunn og tar selvportretter av seg selv (gjerne med barna som ikke er like fine som dem på bildene), hashtagger med en del ting og legger ut? Har en sånn en, og nå må jeg skjule det hun legger ut for jeg blir så utrolig flau! Anonymous poster hash: 63bdd...846
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Ja. Får alltid så lyst til å tagge dem med #snikskryt Anonymous poster hash: 94091...bdc
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Lurer på om vi har samme dama på vennelisten.... :/ Anonymous poster hash: d1f7e...beb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Ja, det har jeg, mammaen til bestevennen til mitt barn. Anonymous poster hash: aa501...a95
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Lurer på om vi har samme dama på vennelisten.... :/ Anonymous poster hash: d1f7e...beb Hvor mange venner har hun? Eksakt antall hi Anonymous poster hash: 63bdd...846
Poetika med K Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 "Fiskemat til frokost i dag?" skriver du da. #fiskemat#namnam
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Huff ja, jeg har flere Det beste er at når de ikke helt har fått nok respons på bildet sitt trykker selv på "liker" knappen slik at det på nytt dukker opp på forsiden. Får de heller ikke nok da kommenterer de gjerne med et smil eller hjerte eller noe så det ligger på forsiden i flere uker. Anonymous poster hash: 93768...2bd
valkyrien Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Bare ei, men hun er tilknyttet familien, så jeg kan ikke kvitte meg med henne.
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Jeg kaller det "deiligemegbildet" ser jo helt tåpelig ut
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Flere, den desidert verste er min lillesøster som er dronninga over "trutemunn-dådyrøyne" bilder. Er skikkelig flau!!! Jenta er i arbeid og i 20 årene, ingen barn enda da. Får kommentarer fra andre felles venner, folk ler og himmler med øynene. Joda, søt jente, men litt sandblåst på innsida av skallen. Anonymous poster hash: 4ce48...770
Tauriel Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Duckface bærter med overflod av brunkrem? jepp har/har hatt noen sånne (vet ikke om de er der lenger, tok og blokkerte for oppdatering fra de *grøss*)
Gjest MMJ Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Ja!!! Ler oss halvt i hjel hver gang - jeg og mannen GØY!!!
Skylander Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 Ja det har jeg, men bryr meg ikke nevneverdig om det. Folk får være som de er.
Rediken Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Ja, det verste er at hun fyller 30 år og ikke 14 år slik man skulle tro, blir så utrolig flau på hennes vegne!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 "Tar selvportretter av seg selv" høres jo ikke særlig glupt ut, heller! Plager det deg så mye at jeg har på min stramme leopard mini kjole og fikser øyevippa litt? Du er sjalu du. Når jeg treffer mannen din knurrer jeg "You Tarzan, mee Jein", og han blir sånn mo i knærne. I LOVE me!!11!!!!1 Anonymous poster hash: c998d...8ca
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 JA! Og hun er egentlig ikke så veldig pen, også er hun ganske overvektig og går i skjørt som slutter rett under rumpa og sånn.... Hun har sikkert rundt 1000 slike bilder på FB. MEN - dere har ikke opplevd noe før dere har vært i byen med vedkommende, vært på kjøpesenterets toalett, og i det du kommer ut står personen der å tar bilder av seg selv i speilet mens hun poserer og knipser vilt med mobilen mens 5-8 stk står i do kø og ser på denne åndssvake seansen! Da har man mest lyst til å gå tilbake i båsen og drukne seg selv i det offentlige toalettet...... Anonymous poster hash: 0e2a6...b93
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #19 Skrevet 23. august 2013 JA! Og hun er egentlig ikke så veldig pen, også er hun ganske overvektig og går i skjørt som slutter rett under rumpa og sånn.... Hun har sikkert rundt 1000 slike bilder på FB. MEN - dere har ikke opplevd noe før dere har vært i byen med vedkommende, vært på kjøpesenterets toalett, og i det du kommer ut står personen der å tar bilder av seg selv i speilet mens hun poserer og knipser vilt med mobilen mens 5-8 stk står i do kø og ser på denne åndssvake seansen! Da har man mest lyst til å gå tilbake i båsen og drukne seg selv i det offentlige toalettet...... Anonymous poster hash: 0e2a6...b93 Men halloooo! Du har jo IKKE skjønt det da! Ingenting sier classy og sexy som offentlige toalett, skjønner du vel!!!!!!! Anonymous poster hash: 02029...a15
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #20 Skrevet 23. august 2013 JA! Og hun er egentlig ikke så veldig pen, også er hun ganske overvektig og går i skjørt som slutter rett under rumpa og sånn.... Hun har sikkert rundt 1000 slike bilder på FB. MEN - dere har ikke opplevd noe før dere har vært i byen med vedkommende, vært på kjøpesenterets toalett, og i det du kommer ut står personen der å tar bilder av seg selv i speilet mens hun poserer og knipser vilt med mobilen mens 5-8 stk står i do kø og ser på denne åndssvake seansen! Da har man mest lyst til å gå tilbake i båsen og drukne seg selv i det offentlige toalettet...... Anonymous poster hash: 0e2a6...b93 Men halloooo! Du har jo IKKE skjønt det da! Ingenting sier classy og sexy som offentlige toalett, skjønner du vel!!!!!!! Anonymous poster hash: 02029...a15 Hahahaha sant nok Anonymous poster hash: 0e2a6...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå