Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jeg ble oppringt av barnehagen å fikk beskjed om å hente sønnen min fordi han har fått feber. Jeg tok det som en selvfølge at de ikke hadde han ute siden han hadde feber så jeg gikk inn å så etter han. Der var det ingen,så jeg gikk ut igjen å fant til slutt sønnen min. Hva syns dere om at barnehagen har barnet ditt ute når de ansatte vet at han/hun har feber? Anonymous poster hash: d5bcd...b42
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Jeg ble oppringt av barnehagen å fikk beskjed om å hente sønnen min fordi han har fått feber. Jeg tok det som en selvfølge at de ikke hadde han ute siden han hadde feber så jeg gikk inn å så etter han. Der var det ingen,så jeg gikk ut igjen å fant til slutt sønnen min. Hva syns dere om at barnehagen har barnet ditt ute når de ansatte vet at han/hun har feber? Anonymous poster hash: d5bcd...b42 Var vel ikke snakk om så lenge vil jeg tro? Anonymous poster hash: 2b7d8...653
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Jeg ble oppringt av barnehagen å fikk beskjed om å hente sønnen min fordi han har fått feber. Jeg tok det som en selvfølge at de ikke hadde han ute siden han hadde feber så jeg gikk inn å så etter han. Der var det ingen,så jeg gikk ut igjen å fant til slutt sønnen min. Hva syns dere om at barnehagen har barnet ditt ute når de ansatte vet at han/hun har feber? Anonymous poster hash: d5bcd...b42 Var vel ikke snakk om så lenge vil jeg tro? Anonymous poster hash: 2b7d8...653 Ca en time. Anonymous poster hash: d5bcd...b42
Plutselig_gravid Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Jobber selv i barnehage og hvis et barn er sykt og har feber sitter en av de ansatte seg med barnet inne på kontoret til foreldrene kommer å henter. Hvis det er veldig medtatt så får barnet hvile på madrass. Det hender at barna er i full vigør selv om det har feber. Hadde barnet mitt vært i fin form til tross for feber så hadde jeg ikke reagert på om det var ute å lekte da det ble hentet. Jeg tar selv barna mine ut når de har feber hvis været er greit og allmenntilstanden er fin. Frisk luft er gull
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Synes du overreagerer og hvis du hadde grunn til bekymring kunne du jo også selv brukt mindre enn 1 time på å komme deg til barnehagen for å hente.............. Anonymous poster hash: 82503...223
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Jobber selv i barnehage og hvis et barn er sykt og har feber sitter en av de ansatte seg med barnet inne på kontoret til foreldrene kommer å henter. Hvis det er veldig medtatt så får barnet hvile på madrass. Det hender at barna er i full vigør selv om det har feber. Hadde barnet mitt vært i fin form til tross for feber så hadde jeg ikke reagert på om det var ute å lekte da det ble hentet. Jeg tar selv barna mine ut når de har feber hvis været er greit og allmenntilstanden er fin. Frisk luft er gull Barnehagen mener allmenntilstanden er dårlig men det kan ikke jeg se noe til. Han prater og leker som vanlig,kanskje bare litt mer sutrete. Ja var på kontoret/inne på avdelingen jeg hadde forventet å finne han. Klar til å ligge å slappe av var han absolutt ikke Anonymous poster hash: d5bcd...b42
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Da kvitter det vel om han er ute eller inne... Det er august og ikke januar, folkens!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Barnehagen ligger en halvtime unna å er avhengig av to busser for å komme meg opp til barnehagen. Jeg dro så fort jeg fikk beskjeden selvsagt. Anonymous poster hash: d5bcd...b42
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Okey er nok jeg som kanskje er hysterisk da. Bare jeg skal på butikken som er 10 minutter å gå hver vei,så skaffer jeg barnevakt når han har feber så han ikke er ute. Trodde ikke barn med feber skulle være ute jeg? Anonymous poster hash: d5bcd...b42
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Det er vel ikke mangelen på tak over hodet som gjør forskjellen, men allmenntilstand og generelle temperaturer? De skal ikke fryse, eller anstrenge seg, men det er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Har alltid blitt fortalt at barn med feber har godt av frisk luft jeg. Ikke anstrenge seg, men å være ute var bra. Anonymous poster hash: a456b...1d5
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Syke unger har bare godt av frisk luft. Er ikke alltid de i bhg har mulighet til å la en voksen kun passe på ett barn. De har mange barn de skal passe på. Det er derfor foreldrene skal hente syke barn og ha de hjemme. Anonymous poster hash: 77ac5...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå