Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Ålreit sted? Kanskje har du noen gode tips til restauranter? Vi er to voksne,en uke. Så noe særlig utflukter er ikke aktuelt. Eneste vi vurderer er den berømte stranden, Elafonissis eller noe sånn Vi gleder oss hvertfall! Anonymous poster hash: 8937d...0ec
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Elafonissis er fantastisk! Likte ikke stranden i Pkatanias veldig godt. Mye bølger, men hadde barn med. Vi leide bil. Tok litt tid å komme inn i kjørekulturen, for de kjører som griser! Så var vi en tur i Heraklion og så ruinene på Knossos. Drakk min første fantastiske frozen Margaritha på Los Amigos, meksikansk restaurant i Platanias. Og dere MÅ opp på restaurantene på toppen av gamlebyen og spise middag mens det er solnedgang Anonymous poster hash: 71772...43d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Elafonissis er fantastisk! Likte ikke stranden i Pkatanias veldig godt. Mye bølger, men hadde barn med. Vi leide bil. Tok litt tid å komme inn i kjørekulturen, for de kjører som griser! Så var vi en tur i Heraklion og så ruinene på Knossos. Drakk min første fantastiske frozen Margaritha på Los Amigos, meksikansk restaurant i Platanias. Og dere MÅ opp på restaurantene på toppen av gamlebyen og spise middag mens det er solnedgang Anonymous poster hash: 71772...43d tusen takk for svar ja,har hørt det er litt vind og bølger - men som sagt så er vi bare to voksne Opp på toppen av gamlebyen har jeg lest om,så det er også notert! Anonymous poster hash: 8937d...0ec
Trultemor85 Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Var der ifjord. Hotellet het Porto Platanias. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå