Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Synes gutten min er blitt så tynn. Han har gått ned i vekt. Fryktelig dårlig matlyst. Vi har mistenkt allergier, men han har vært på utredning og de har ikke funnet noe galt. Han er 122 høy. Blir bekymret, da vekten bare går nedover.. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: f02ba...903
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Regner med han er testet for cøliaki? Anonymous poster hash: acf30...ef6
Monajenten Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 (endret) Har ikke erfaring med vektnedgangen men min gutt på 6,5 år er ca. like høy og tung. Han er også fryktelig tynn med bein som stikker ut her og der. Men han bare er sånn, en liten pipestilk. At din går nedover i vekt er jo ikke så greit, kanskje du bør bestille en time til legen bare for å få sjekket at alt er som det skal være? Beklager, leste ikke godt nok og ser du har vært på utredning. Tror jeg hadde hørt med legen igjen likevel. Hvor lenge har han gått nedover i vekt? Endret 22. august 2013 av Monajenten
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Regner med han er testet for cøliaki? Anonymous poster hash: acf30...ef6 Ja, de har testet det, men det har han ikke. Det var det vi mistenkte også. Anonymous poster hash: f02ba...903
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Har ikke erfaring med vektnedgangen men min gutt på 6,5 år er ca. like høy og tung. Han er også fryktelig tynn med bein som stikker ut her og der. Men han bare er sånn, en liten pipestilk. At din går nedover i vekt er jo ikke så greit, kanskje du bør bestille en time til legen bare for å få sjekket at alt er som det skal være? Beklager, leste ikke godt nok og ser du har vært på utredning. Tror jeg hadde hørt med legen igjen likevel. Hvor lenge har han gått nedover i vekt? Det har vart i ca 3 måneder. Det er nesten umulig å få i han mat. Han er blitt veldig tynn i det siste, har gått ned flere kilo. Vi har vært hos lege og på sykehuset, men han er i god form og helt frisk, så de mener det ikke er noe mer å gjøre, men jeg blir jo bekymret da Anonymous poster hash: f02ba...903
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Regner med han er testet for cøliaki? Anonymous poster hash: acf30...ef6 Ja, de har testet det, men det har han ikke. Det var det vi mistenkte også. Anonymous poster hash: f02ba...903 Nå går det an å ha cøliaki uten at det slår ut på blodprøver, da kan det fastslås ved gastroskopi. Høres veldig ut som gutten min, før han fikk diagnosen og begynte på glutenfri diett. Anonymous poster hash: acf30...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå