Gå til innhold

Babyen i magen sparker ikke lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29..

De siste 2-3 ukene har ikke babyen sparket, men kjenner bare sånne sakte bevegelser på en måte...Virker som baby har mista energien, eller er det bare at hun begynner og få dårlig plass? Kjenner masse bevegelser hver dag da:) Men..

Hvordan var "sparke-utviklingen" da dere var gravide?

Hilsen nervøs første-gangs ;)

Anonymous poster hash: 57e59...98a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig normalt det altså :)

med første (når jeg venta jente) hadde jeg det sånn. masse spark i starten men så dabba det av til mere bevegelse. denne gang venter jeg gutt, å er både mye spark å bevegelser:) uke 34 imorgen :)

Skrevet

Hei .. Du er bare i uke 29 så fosteret har god plass og har mulighet til å flytte seg en god del rundt ... Om du er veldig urolig så ta kontakt med jordmor i morgen .. Siden det har gått 2-3 uker mener jeg .. Om det er slik at du ikke kjenner liv i det hele tatt skal man alltid ta direkte kontakt med føden ...

Anonymous poster hash: 7331f...d46

Skrevet (endret)

Jeg ville kontaktet føden.

Min nr 1 lever idag fordi jeg gjorde det

Jeg hadde en delvis morkakeløsning med blødning og de neste ukene ble det gradvis mindre liv, kjente kun snuing av og til.

Kontaktet føden etter et par uker og det endte med hastesnitt og en bitteliten baby på mindre enn en kilo født uke 31.

Nå hadde du jo merket det om morkaka delvisnhadde hadde løsnet, men man kan ha for høy motstand i navlestrengen slik at lille ikke får den næringen han/hun trenger. Det merker du ikke nødvendigvis noe til.

Bedre føre var!

Endret av Caprica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...