Gå til innhold

Fikk bursdags"gave" i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en søster som ikke har heeeelt antennene ute kan man si. Nå toppet det seg mildt sagt i dag, og jeg sitter med haka på knærne ennå.

Jeg hadde bursdag for noen uker siden, og i dag skulle jeg på lunsj med søsteren min. Hun hadde pakket inn en presang til meg og var veldig stolt da hun gav meg den. Hun jobber i med salg av fancy og gode hudpleieprodukter, og jeg har handlet mye gjennom henne, med hennes rabatter tidligere. Jeg ble derfor VELDIG glad da pakken inneholdt et ansiktsserumjeg har ønsket meg, men som jeg aldri kommer til å kjøpe fordi det er latterlig dyrt!!

Jeg takker og bukker, vi spiser og alt er bra. Da jeg skal dra sier hun: "Du har fått mine rabatter som vanlig på kremen, og jeg har betalt *** kroner for deg siden det er en bursdagspresang. Det gjenstår da 2000 kroner som jeg har lagt ut for deg og som du kan overføre når du kommer hjem hvis du ikke har kontanter nå?"

Jeg DAUER! Jeg ble så satt ut at jeg tok med meg gaven og dro hjem... Nå har jeg altså fått meg litt hudpleie jeg egentlig ikke trenger, og skylder 2000 kr. Gratulerer med dagen, der altså!

http://www.beths.no/Netthandel/Carita/Face/Beauty-Diamond/Beauty-Diamond
Dette er forøvrig kremen jeg har fått :P

Anonymous poster hash: 93c46...5a6
Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hæh??!

Da hadde jeg rett og slett blitt så fornærmet at jeg hadde returnert gaven.

Og krem med diamantpudder? Hvor er forskningsresultatene?

Skrevet

Haha! Da hadde jeg gitt den fint tilbake og sagt fint; "Nei, takk" :) 

Anonymous poster hash: f01f2...8bd
Skrevet

:o

tror kanskje jeg hadde sagt takk, men nei takk. 

Gjest Morn du
Skrevet

Heh, visste ikke at slikt gikk an. Sikker på at hun ikke kødda? Wow...

Skrevet

Hun hadde helt klart fått gaven i retur!!! Maken til frekkhet. Gratulerer med vell overstått bursdag:-)

Anonymous poster hash: 5d164...dc8

Gjest meg mamma?
Skrevet

Du har vel ikke tenkt til å betale henne?

Skrevet

Virker jo som om hun mente det vel, men ikke eier helt antenner nei. Har du brukt av den? Hvis ikke kan du jo takke pent nei

Anonymous poster hash: 3aa94...f08
Skrevet

5500.- for 50ml.......bestilte meg en 10 pk med det samme jeg hahahahahahaha. Den hadde jeg nok levert tilbake ja, hvis ikke du er rik da?

Anonymous poster hash: e15fd...31b
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Oi :o

Den var rimelig spesiell.

Litt sånn på siden, men hva slags mirakler kan det serumet gjøre da?

Skrevet

Hjelpes :o hadde nok levert tilbake den gaven :P

Skrevet

Jeg sitter også med haken på knærne, men det er av absolutt forbløffelse over at det finnes en krem til den prisen....??!!!

Skrevet

Ja, det blir å ta en telefon i morgen å si at dette dessverre ikke går... Jeg bare skjønner ikke hva hun tenker på og med, det kunne aldri falle meg inn å be noen betale litt av sin egen gave..

HI

Anonymous poster hash: 0f6b3...847
Skrevet

hahaha! -like bra som hu som var så blakk at typen bestilte sydentur for at hu skulle slippe å tenke på hvor blakk hu var...og ville ha igjen det han hadde lagt ut...

Anonymous poster hash: abf94...658
Skrevet

Haha... hun fant ut at dere skulle spleise på gave til deg, men glemte å spørre deg først. :P

Anonymous poster hash: 77b70...036
Skrevet

Det var jeg som "fikk" den sydenturen. Hvis din søster er single så kan vi jo spleise henne med min ex ;) Han er det nå ja. Hi i sydentur tråden.

Anonymous poster hash: e15fd...31b
Skrevet

Kan trygt si at det er en feilkobling med antennene hennes, ja. Jeg tror jeg hadde sagt rimelig rett ut hva jeg syns om den tåpelige gaven hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...