Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 uker og noen dager på vei, og har slitt veldig med kvalme. Særlig i uke seks, men i dag synes jeg plutselig at jeg føler meg bedre. Kan det virkelig være sant, er kvalmen over nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble bra i uke 16 ca

Verste uka var uke 10.

Kan fortsatt bli litt uggen innimellom . Er i uke 22

Skrevet

Åh, det er så lenge til! Takk for svar. Jeg skal gjøre meg tålmodig

Skrevet

Jeg var kvalm fra uke 4+6 med uke 8 som det aller mest grusomme uken, sykemeldt fra uke 7-12 og begynte å føle meg bedre rett før 11 uker. Etter en ukes tid til var jeg helt fin igjen :) 

Anonymous poster hash: b5eae...e54
Skrevet

Kvalmen kom neste på dagen jeg bikket uke seks, og toppet seg i uke ni /ti (urk) nå i slutten av uke tolv er den nesten borte. Kjenner den mest på kvelden rett før jeg legger meg og er skikkelig sliten. Men for din den kan den jo godt være i retur, det er jo så individuelt. Så krysser fingrene for det :)

Skrevet

Sist var jeg kvalm til uke 13... Nå har jeg ikke fått noe enda

Skrevet

Til uke 20. Håper jeg slipper mer kvalme. Er straks 29 uker og har hørt folk få tilbake svineriet noen uker før termin.. Iiiik!!

Skrevet

Nr 1 uke 14

nr 2 uke 40 :-p

nr 3 gav det værste seg rundt uke 18-20, men er enda daglig kvalm (uke 26)

Anonymous poster hash: ed186...979
Skrevet

Begynte å være kvalm i uke 4, nå har jeg nesten ikke vært kvalm de siste dagene (er i slutten av uke 9). Frykter den kommer tilbake, men lov å håpe  :)

Anonymous poster hash: cdd95...446
Skrevet

Hoihoi, i dag og i går har jeg nesten ikke vært kvalm. Er det lov å håpe at det er på vei vekk nå? :-)

*kryssefingreogtær*. Er 10+3 i dag

Skrevet

Jeg sluttet å kaste opp i uke 13. Er nå i uke 14, er kvalm enda, men det er mye bedre

Anonymous poster hash: 12383...fcd
Skrevet

Tja. Det begynte i uke 6. Uke 7, 8, 9 var absolutt helt grusomme uker med legebesøk og medisiner. Er i uke 14 nå. Fortsatt en del kvalm og spyr/brekker meg 2-3 ganger pr dag. Hadde vært deilig å bare bli kvitt det! Men men. Til sammenligning fra uke 7-9 kan jeg virkelig ikke klage!!

Skrevet

Kvalmen startet i uke 6, gikk over i uke 29... Håper det blir bedre denne gangen!

Anonymous poster hash: 0c747...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...