Gå til innhold

Jeg har verdens flinkeste baby ... skryteinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med Nurket på forelesninger i dag - til sammen fire timer. Jeg er i utgangspunktet motstander av å ta med barn på forelesninger, men hadde ikke barnevakt - dessuten er det pyton m/melkespreng. Var veldig klar på at om det ikke fungerte skulle vi gå med en gamg og jeg må medgi at jeg var en smule nervøs.

Nurket sov som et murmeldyr, fikk litt pupp og litt kos, sov litt til, litt mer pupp og sovnet igjen. I pausen var han våken og blid som en sol - sjarmerte medstudenter av begge kjønn og foreleseren i SENK :)

Skjønner ikke at en baby på bare syv uker kan være så übersosial!

Han har nå fått permanent tillatelse til å være med på forelesninger og jeg er sååå stolt.

Beklager kvalmt skryteinnlegg, altså ... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, varer nok ikke lenge før det ikke fungerer lenge. Men nyt det den lille tiden det går :)

Anonymous poster hash: e164e...edc
Skrevet

Hadde funka med min også for noen mnd siden, men nå som han er 6 mnd er han altfor våken og oppmerksomhetssyk til å finne seg i noe sånt. ;)

Skrevet

Sånn er det med mine tvillingjenter også, de er 4 mnd.

Anonymous poster hash: 600f7...ff5

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så herlig.

Det kan hende det endrer seg når han blir eldre, men det kan også være at han fortsetter å være rolig og fornøyd med å få observere. 

Jeg har lært meg å nyyyte nuet, være forberedt på endringer og takknemlig for alle positive overraskelser :)

Skrevet

Har studert deltid og snuppa har vært med på 3 dager, 5, 10 og 7 timer hver gang når hun var 2, 4, 6 og 8 måneder. Gikk kjempebra. Når hun var 8 måneder satt jeg på gulvet og hørte på forelesning samtidig som vi lekte. Det er så deilig når det fungerer :)

Skrevet

Hihi sånn var det her og, frem til han var 11 uker :)

Anonymous poster hash: 38346...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...