Gå til innhold

Hvordan finne seg type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og har aldri hatt kjæreste. Ble gravid som 18-åring etter en fest, og har egentlig vært "låst" hjemme siden da. Er av eget valg, siden jeg ikke er noe glad i å feste. Liker å være hjemme og nyte tiden, men samtidig kjenner jeg at det begynner å bli på tide å finne seg noen å dele livet med. Bor på en liten plass hvor alle kjenner alle, men samtidig vil jeg ikke ha noen her ifra. For min del er det aktuelt å flytte til en ny og større by, siden jeg har planer om å begynne å studere etterhvert. Men det er jo en stund til det blir til å skje. 

Hvordan fant dere typene deres?

Har fint lite lyst til å melde meg inn på noe som koster penger, eller avslører at jeg sitter på nett for å date. Tips? :)

Anonymous poster hash: 8e885...b48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du flytte til by og studere, da har du gooode sjanser til å treffe noen. 

Anonymous poster hash: bdbfc...185
Skrevet

Er en fyr her inne som har lagt ut en kontaktannonse, han så jo bra ut, kanskje du kan hive deg over han? Det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt mulighet, men jeg har akkurat truffet en jeg liker :)

Anonymous poster hash: a4099...e0d
Skrevet

Er en fyr her inne som har lagt ut en kontaktannonse, han så jo bra ut, kanskje du kan hive deg over han? Det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt mulighet, men jeg har akkurat truffet en jeg liker :)Anonymous poster hash: a4099...e0d

Nåh? Hvor? Hadde han lagt ut bilde? Alder? :P

Haha, høres kanskje litt desperat ut nå... Hehe

Anonymous poster hash: 8e885...b48

Skrevet

Han har lagt ut bilde, hvis du går inn på innlegget søkende mann, så ser du han:)

Anonymous poster hash: a4099...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...