Gå til innhold

Er dette serviset harry? Evt noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blinkende lys i alle farger, samt lysremser som er hevet utover busker og tvinnet rundt flaggstagga er harry. Alt annet er lov til jul. Det skal være overdådig og prangende.

Smaken er som baken, men jeg kommer ikke i julestemning med minimalistisk julepynt i matchende farger som svart og hvitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig overdådig og harry, men barna mine ville elsket det! Det skal jeg jammen meg bestille. Men det holder uten tvil med tallerkener. Med hvit duk, vanlige glass og hvite serveringsfat blir det akkurat helt perfekt. 289 x 12 = 3468 Det er til å leve med, og holder i massevis.

Skrevet

Harry!! Kan ikke brukes i noen sammenhenger.. :)

Skrevet

Oj da, heisann! Skaper stemning, vel ikke den stemningen jeg ønsker til julemiddagen....

Anonymous poster hash: d6d7c...26d

Skrevet

Grusomt harry..fysj. Kanskje gøy for barna men ikke nok til at jeg gidder å bruke penger på det.

Skrevet

Fikk skikkeig julestemning av det. Tror barna vil sette pris på det og huske det som et av juleminnene. Fikk faktisk lyst på selv. Driter forsåvidt i om andre folk synes det er litt harry eller synes det er stygt. 

Anonymous poster hash: 6b387...0cd
Skrevet

Selv liker jeg det ikke, men jeg har veldig "voksen" smak, kanskje litt i overkant. Ville ikke reaert negativt dersom jeg besøkte noen som dekket med dette i jula, annet at jeg ville ha lurt på hvordan noen orker å ha et servise som bare kan brukes en uke i året (men det ville jeg tenkt uansett hva slags julemotiv det var). 

Kjøp det hvis du synes det er fint. Blås i hva som er "harry" - alt er jo harry for tida. 

Anonymous poster hash: 30274...6b6
Skrevet

Jeg husker godt at jeg likte dette kjempegodt da jeg var i tenårene. Jeg har nok litt for voksen smak nå til å ha valgt dette selv. Hadde jeg kommet hjem til noen med barn som hadde dette, ville jeg tenkt at så flott at de prioriterer barna i juletiden og at de vil lage en magisk jul for barna. Har du ikke barn og du er en sann Disney venn, ville jeg tenkt at det er helt supert at du viser frem personligheten din via servicet. Jeg ville likt at du kjørte på med det som kjennetegner deg og din smak hjemme hos deg, og ga blaffen i hva smakspolitiet måtte mene. Kjedelig om alle har likt. Det er bare du som kan være deg, og da får andre like deg for den du er inkludert servicet ditt. Kjør på. Din jul og du bestemmer :-).

Anonymous poster hash: fd093...934

Skrevet

Jeg synes  det rett og slett er barnslig.

Anonymous poster hash: 7e6c4...89d
Skrevet

Helt jævlig. Har du tørna?

Anonymous poster hash: f34b0...d5c

Skrevet

Jeg liker det! Men så elsker jeg både Disney og jul:) go for it ;)

Skrevet

Mener du at du skal bruke det til å dekke til barnebord? 

Sliter veldig med å se voksne mennesker som i fullt alvor syns dette er stilig? 

Jeg hadde nok tatt det som en spøk om jeg kom til juledekket bord med dette serviset ;)

Anonymous poster hash: 0d281...b1e
Skrevet

Firkløver i seg selv er harry. Er sånne serviser som folk drev og abonnerte på på 80-og 90-tallet. De er jo ikke noe særlig verdt de servisene, men ser folk prøver å selge de for masse penger. ..de tror de sitter på gull...

Anonymous poster hash: 33b8b...6f6

Skrevet

Donald og gjengen gjør seg best på TV i jula :)

Anonymous poster hash: dd699...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...