Gå til innhold

Er dette serviset harry? Evt noen som har det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var fint, men enig med deg. Kan fort bli blodharry. passer dog veldig bra for barn ...

Anonymous poster hash: 1dc4b...977
Skrevet

Her tenker jeg bare Huff!!

Jeg syns ikke det er fint, og jeg hadde tenkt "velkommen til 80 tallet" hvis noen seriøst hadde dekket opp med dette på julaften...

Jeg kunne under tvil latt barnet mitt få en tallerken hvis det virkelig hadde mast om det.... :P

Skrevet

Ja, det er harry og overdådig. Og ja, jeg har det selv og elsker det ;) Bruker det i hele desember og har kun fått positive tilbakemeldinger. Når det er sagt: tror faktisk ikke jeg hadde brukt så mye penger på juleservise om jeg skulle betalt fullpris, mitt er en blanding av introduksjonstilbud og kjøpt brukt, så kostet vel rundt 1000 for 11 middags og forrettstallerkner.

Skrevet (endret)

Har juleservise fra Firkløveren - usikker på hvilket (husker ikke i farten) og bare fått positive tilbakemeldinger når jeg bruker servise. Har ikke alt, kun middagstallerknere og kuvertasjetter. Skulle gjerne hatt litt til - serveringsfat, så det ønsker jeg meg.

Synes det er koselig å dekke med juleservise. Er oppvokst med det og vil ha den tradisjonen med meg.

Endret av Huldra38
Skrevet

For å si det sånn; jeg skjønner hvorfor du er anonym her :P

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Aldri i livet at det der hadde fått komme på bordet mitt, aller minst til julemiddagen!

Skrevet

Jeg har selv en stor drøm om å få det :) dyrt ja, men verdt det. Er jo så mye fint i Disney jul kategorien.

Skrevet

Oi! Det var ille. Men det er mye rart folk har som jeg ikke ville hatt. Bilder av søte pusekatter i en kurv, Wallsricketickers, vilholder i metall på bordet, plastikkblomsster... Så lenge du liker det, kjør på ;)

Anonymous poster hash: 596d1...369

Skrevet

Stygt er det i hvert fall.

Du er ikke akkurat vakker du heller Sikklerotte:)

Anonymous poster hash: e9fb8...a1a

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe noen skåler, og kanskje en kopp og asjett til julefrokost som barnet mitt og ev fremtidige barn kan bruke. Synes det er på grensen, men synes mye med julen er "harry", og i julen blir jeg gjerne litt harry selv om jeg ellers holder en relativt minimalistisk stil :) jeg er alt for glad i julen skjønner jeg :-P

Skrevet

Fint til sitt bruk.

Jeg hadde lett brukt det i ukene før jul, men ikke på selve julaften.

Skrevet

Akkurat dette likte eg lite, men eg må stoppe meg sjølv frå å bestille når det kjem reklame på "gammeldags jul" fra firkløveren i posten. Det er koselig med juleservise, men det er liksom i jula ein har høve til å bruke det vanlege finserviset.

Skrevet

jævla harry,sorry!! :D

Anonymous poster hash: 41624...cc0
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hehe.. Mamma og pappa har dette, og det brukes på julaften :D

Nå skal det sies at mamma er litt i overkant glad i Disney også da. Spesiellt Donald :P 

Men, ser at det blir litt mye. Jeg ville nok ikke kjøpt det selv. Blir litt for voldsomt for min del. Men det har sin verdi på julaften "hjemme" altså :)

Skrevet

Fint til sitt bruk.

Jeg hadde lett brukt det i ukene før jul, men ikke på selve julaften.

Der er jeg også. Julaften og de store juleselskapene skal ha en viss grad av høytid over seg. Det har ikke dette serviset, men på lille julaften eller for en koslig førjulsmiddag er det helt ok.

Anonymous poster hash: 0cddd...e02

Skrevet

Huttetu

Anonymous poster hash: 122da...ee9

Skrevet

Du finner ofte sånne firkløveren serviser på finn.no

Anonymous poster hash: 87a07...906

Skrevet

Blodharry! Hadde aldri brukt det på julaften. Da skal det være høytidsstemning og ikke Nille-feeling. Men, som frokosttallerkener kun til barna i romjulen/julehelger hadde det vært topp.

Skrevet

Love it hehe , men jeg digger Disney da :) Disneyland er min form for drømmeferie :) og siden jeg og elsker jul var dette fantastisk i mine øyne. Men Classy ? Nei hihi

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja, jeg syns dette er temmelig harry, og kunne aldri vurdert det. 

Jeg syns julen skal ha høytidspreg, og jeg blir ikke akkurat satt i høytidsstemning av Disney, selv om det er "nødvendig" å se Donald og vennene hans på NRK julaften...

Skrevet

Jeg fatter ikke iveren etter å fylle opp skap og skuffer med unyttige ting. Du har sikkert ett finservise. Bruk det og bruk pengene du sparer på en opplevelse i stedet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...