Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Hva hadde du tenkt om du ikke hørte fra kjæresten på tre-fire dager? Er det helt vanlig at det går så lang tid mellom hver gang dere har kontakt eller ville det ha fått deg til å lure på om noe var galt? Anonymous poster hash: d1146...c3c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Jeg får mellom 30og 50 sms'er daglig og vi ser hverandre 4-6 ganger i uken. Jeg vet vi har mye kontakt, men jeg hadde aldri godtatt taushet i flere døgn som du beskriver. Anonymous poster hash: 13c5b...d1a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Hver dag Anonymous poster hash: 79680...3ec
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg har alltid hatt veldig tett kontakt med mine kjærester. Som regel hver dag. Men det kommer jo halt an på hva som er vanlig i den enkeltes forhold, eller om man f.eks er borte i forbindelse med jobb, ferie osv Anonymous poster hash: 52ff1...587
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Det er helt forskjellig fra forhold til forhold. Noen har behov for mye kontakt, mens noen (spesielt noen menn!) tror jeg ikke at har så mye behov for samme mengde kontakt, spesielt via sms. Men fortell han at du syns det er trist at dere har så lite kontakt, forklar at du trenger litt mer kontakt. Kanskje han ikke vil mase? Kanskje han har det travelt for tida? Anonymous poster hash: 751d8...1f8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Jeg bor med min kjære så hver dag Jeg får også morgens meldinger ifra han hver morgen han drar på jobb Vært i lag i 7 år Og når vi er borte fra hverandre så sender vi meld daglig eller ringer Anonymous poster hash: 4aff0...074
Gjest Anybody Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Hver dag flere ganger dagen. Er sammen hvert ledige minutt vi kan.. Vi har egentlig små kontakt igjennom hele dagen..
Titatu Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Er i et avstandsforhold og sms'er hver dag, men synes ikke alltid det er nødvendig å ringes daglig.. Er vel egentlig ikke særlig glad i avstandsforhold og synes det er mye bedre med den naturlige kommunikasjonen når man er sammen.
Titatu Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Men om jeg ikke hører fra ham på tre, fire dager er det noe galt. Isåfall er vi sint på hverandre eller noe.
1-2-3 <3 Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Vi bor jo sammen da, men i begynnelsen sendte vi en haug med sms for dagen. Ringte IALLEFALL for å si god natt! Nå ringer han hver pause han får på jobb Jeg hadde blitt veldig usikker i den situasjonen du beskriver hi :/ håper det ikke er noe spesielt da
marsve Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Da hadde jeg antatt at det var noe galt ja. Men det er jo helt avhengig av hvilket "kontakt-nivå" en ligger på. Jeg snakker med kjæresten hver dag, noen samtaler, meldinger og snapchats om dagen, også ringes vi hver kveld (ukespendler). Hadde jeg ikke hørt fra han på flere dager hadde jeg måttet ringe mor hans for å høre at han faktisk var i live!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #12 Skrevet 22. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 8 år (jeg er 22), og bor nå fra hverandre i ca 4 mnd pga jobb (har vært samboere i snart 4 år). Vi snakker sammen på tlf, mld og skype hver dag. Ser hverandre så ofte vi kan. Noe annet tror jeg både han og jeg synes hadde vært forferdelig trist og kjipt. Er man kjærester bør man jo også være interessert i hvordan den andre parten har det, ol Anonymous poster hash: df265...375
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #13 Skrevet 22. august 2013 Min erfaring er at hvis en mann ikke lar høre fra seg på tre-fire dager så er han i ferd med å miste interessen... :/ Til å begynne med ser det som regel slik at begge sender melding, og at det er daglig og/eller flere ganger om dagen. Så blir det gradvis slik at jeg er den som sender oftest. Når jeg da legger merke til det, synes han tar for lite kontakt og dermed venter og ser hva som skjer.... og det tar tre-fire dager før han evt svarer.... da er han i sitt hode nesten helt ute av forholdet. Akkurat opplevd dette atter en gang... :/ Anonymous poster hash: 094ba...df3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #14 Skrevet 22. august 2013 Hver dag flere ganger dagen. Er sammen hvert ledige minutt vi kan.. Vi har egentlig små kontakt igjennom hele dagen.. Bare sånn for å være nysgjerrig, men har du fått deg ny kjæreste eller ordnet det seg etter den famøse ferieturen med mine og dine barn? Hvis du ikke har noe i mot å svare på det, altså Anonymous poster hash: 6e0f6...77d
Gjest Anybody Skrevet 22. august 2013 #15 Skrevet 22. august 2013 Hver dag flere ganger dagen. Er sammen hvert ledige minutt vi kan.. Vi har egentlig små kontakt igjennom hele dagen..Bare sånn for å være nysgjerrig, men har du fått deg ny kjæreste eller ordnet det seg etter den famøse ferieturen med mine og dine barn? Hvis du ikke har noe i mot å svare på det, altså Anonymous poster hash: 6e0f6...77d Ordnet seg han skjønte alvoret og innså at jeg mente alvor og han ville ikke bare la meg gli imellom fingrene hans når han faktisk kunne gjøre små enkle grep for å beholde meg så vi har det topp! Skal være med begge jentene i kveld hos meg. Så an blir jeg visst ikke kvitt så lett..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #16 Skrevet 22. august 2013 "kjæresten min" gikk fra å sende flere sms-facebook/ringe flere ganger per dag til å ikke la høre fra seg annet en en sjelden gang. Selv om vi ikke har gjort det slutt i ord regner jeg ikke han som kjæresten min lengre. Har snakket med han, han sier han er glad i meg og ikke vil ut men jeg har også sagt hva jeg trenger av en kjæreste og kontakt er da ihvertfall en minimum å kunne forlange. Så etter en mnd med nesten ingen kontakt så har jeg gått videre (nei har ikke datet andre eller noe slikt en så lenge) men jeg tenker ikke på han som kjæresten min og begynt å venne meg til å leve uten han igjen Anonymous poster hash: 262e1...b19
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #17 Skrevet 22. august 2013 Hver dag flere ganger dagen. Er sammen hvert ledige minutt vi kan.. Vi har egentlig små kontakt igjennom hele dagen..Bare sånn for å være nysgjerrig, men har du fått deg ny kjæreste eller ordnet det seg etter den famøse ferieturen med mine og dine barn? Hvis du ikke har noe i mot å svare på det, altså Anonymous poster hash: 6e0f6...77d Link til tråd? Anonymous poster hash: 7a87a...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå