Gå til innhold

Keisersnitt ved st.Olavs og Ullevål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ullevål sies å ha samme policy som Rikshospitalet: De oppfordrer til vaginal fødsel, men tvinger ingen om man absolutt ikke ønsker det.

Jeg har fått innvilget keisersnitt av angst/psykiske årsaker to ganger på Rikshospitalet etter en samtale med lege der. Jeg kjenner flere som har fått det samme på Ullevål. St Olav kjenner jeg også folk som har fått innvilget på, men har inntrykk av at det var litt mer omstendelig.

Anonymous poster hash: 158da...3e2

Ullevål sies å ha samme policy som Rikshospitalet: De oppfordrer til vaginal fødsel, men tvinger ingen om man absolutt ikke ønsker det. Jeg har fått innvilget keisersnitt av angst/psykiske årsaker to ganger på Rikshospitalet etter en samtale med lege der. Jeg kjenner flere som har fått det samme på Ullevål. St Olav kjenner jeg også folk som har fått innvilget på, men har inntrykk av at det var litt mer omstendelig. Anonymous poster hash: 158da...3e2

Takk for svar. Okei, så de er hakket strengere ved st.Olavs, men fortsatt mulig der? Hvordan er dine fødselserafaringer ved KS? gode eller dårlige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...