Gå til innhold

Høyre vinner jo ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle likt å se trynene deres når det kommer frem at Jens og co vinner IGJEN :D

Anonymous poster hash: 9180e...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, GLEDER meg til å se dere når AP ENDELIG skal ut av regjeringen :D

Anonymous poster hash: 3bb0c...e3f
Skrevet

For landets beste håper (og tror) jeg at Høyre vinner.

Anonymous poster hash: aee05...82b

Skrevet

For landets beste håper (og tror) jeg at Høyre vinner.Anonymous poster hash: aee05...82b

For landets beste håper og tror jeg at Ap seiler frem som vinnere i år også.

Anonymous poster hash: b2592...3aa

Skrevet

Jeg håper for all del at høyre ikke vinner!

Skrevet

fordi du er en trygda fjott  :lol:

Skrevet

Krysser alt som krysses kan for at Ap ikke vinner !

Skrevet

Ettersom den borgerlige siden faktisk fikk flere stemmer enn de rød-grønne også ved sist valg synes jeg vel det er på tide med et skifte nå.

Anonymous poster hash: 7b557...2fa
Skrevet

Flesteparten av de som stemmer Arbeiderpartiet er de som stemmer av gammel vane eller at det er "tradisjon" i familien. Det sier jo litt (mye) :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Får da inderlig håpe at det ikke blir blått styre! Da kommer det kun til å handle om meg, meg, meg og mitt, mitt, mitt. 

Med fortsatt rødt (rød/grønt) så handler det om oss og vi - til beste for alle!

Skrevet

Får da inderlig håpe at det ikke blir blått styre! Da kommer det kun til å handle om meg, meg, meg og mitt, mitt, mitt.

Med fortsatt rødt (rød/grønt) så handler det om oss og vi - til beste for alle!

Det der er jo bare tull :)

Skrevet

fordi du er en trygda fjott  :lol:

Ehh, nei det er jeg ikke! visstnok sykemeldt i svangerskapet nå, mottar ikke annen trygd en BARNETRYGDA! så fjott kan du være sjøl!  tøffe Anonym!

Skrevet

Og godt er det. Erna bitch!

Anonymous poster hash: 2c4bf...607

Skrevet

Mye mulig AP vinner, for flertallet ønsker tydeligvis ikke Norge det beste!!

Skrevet

Flesteparten av de som stemmer Arbeiderpartiet er de som stemmer av gammel vane eller at det er "tradisjon" i familien. Det sier jo litt (mye) :)

Tror du det er mer særpreget for AP-velgere enn for f.eks Høyre og KrF? Det tror jeg ikke, men ser gjerne dokumentasjon på det hvis du har det. 

Skrevet

Mamman min innrømte det selv idag senest. De har alltid stemt AP, av ren vane og foreldrene dems.

Men faktisk i år skal hun stemme noe annet, hun synes ikke det lenger er som det Var . ( og hun er ufør, men Alikevel)

;)

Skrevet

Tror du det er mer særpreget for AP-velgere enn for f.eks Høyre og KrF? Det tror jeg ikke, men ser gjerne dokumentasjon på det hvis du har det.

Nei. Høyre og KrF-velgere gjør ikke dette i samme grad. Dette er en del av jobben min, så dette VET jeg :)

Skrevet

Nei. Høyre og KrF-velgere gjør ikke dette i samme grad. Dette er en del av jobben min, så dette VET jeg :)

Igjen - tar gjerne imot kildehenvisning. Etter det jeg har lært om verdier og politisk orientering i litt videre forstand, så er opprinnelsesfamiliens orientering beste prediktor på egen orientering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...