Gå til innhold

Vet du hva som er den vanligste tvangstanken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en statistikk på dette, og så til mitt store sjokk at det er å tenne seksuelt på barn/ungdom.

Er det noe du kjenner deg igjen i? kan jo skjønne det på ett vis, i og med at det er så tabubelagt og ikke noe noen prater sammen om.

Anonymous poster hash: 50751...4ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg kjenner meg igjen, og jeg kan heller ikke skjønne det på noe vis :S

Anonymous poster hash: e9e09...79b
Skrevet

At man er redd for å gjøre det ja. Vanlig at sånne tanker popper inn i hodet innimellom. Selvom man VET at man aldri ville gjort det

Anonymous poster hash: 20231...c2e

Skrevet

Hæ, det kan jeg ikke tro.

Er det vanligere enn å for eksempel være redd for at man har glemt å slå av kaffetrakteren og måtte gå tilbake og sjekke?

Og mener du at folk faktisk tenner på barn/ungdom eller at de er REDDE for å gjøree det/at andre skal tro at de gjør det?

Anonymous poster hash: 6ad40...7b1
Skrevet

Det må være å være redd for å gjøre det? For hvis noen gjør det er det snakk om legning og ikke tvangstanke.

Hvorfor får jeg følelsen av at dette er skrevet av en pervo på leiting etter aksept, eller historier?

Anonymous poster hash: e625a...079

Skrevet

Jeg så en statistikk på dette, og så til mitt store sjokk at det er å tenne seksuelt på barn/ungdom.

Er det noe du kjenner deg igjen i? kan jo skjønne det på ett vis, i og med at det er så tabubelagt og ikke noe noen prater sammen om.

Anonymous poster hash: 50751...4ae

For det første så regnes ikke seksuell tenning på barn eller ungdom som en tvangstanke, men noe helt annet. Og med mindre du publiserer link til denne statistikken, så nekter jeg å tro deg, for det stemmer ikke med noe jeg har lest om det. Det en derimot vet er at pedofile selv har en tendens til å tro at dette er "helt vanlig" og prøve å få bekreftet dette...

Skrevet

Den vanligste tvangstanken vil jeg tro er å flere ganger sjekke at komfyren er skrudd av, at døren er låst og kaffetrakteren skrudd av ja.

Gjest sug lut
Skrevet

Det tror jeg ganske enkelt ikke noe på, men du liker antakelig å snakke om slikt og prøver deg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...