Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Bare sittet i sofaen og sett tv siden jeg leverte jenta i bhg kl 0815. Skulle gjort så mye men ble så sinnsykt lat. Litt deilig;) høygravid og hyppige kynnere er så klart noe av årsaken til latskapen. Får besøk i 16 tida og ser ikke akkurat presentabelt ut her:/ Musikk gjør kanskje susen ift energien? Husarbeid kan være utrolig kjedelig i blant... Anonymous poster hash: be0dd...149
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Haha du skulle fått litt av meg! Jeg fikk streng beskjed om å ta det med ro de siste mnd pga fare for for tidlig fødsel! Ååå, det vred seg inni meg og klødde i fingrene etter å få lov til å rydde, vaske, gjør alt pent til baby, bake, skru seng, stellebord, handle og vaske klær osv. Anonymous poster hash: 04c06...a3b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Gjør som meg, noen ganger driver jeg «pauserydding», ser på tv og later meg, og i hver pause spretter jeg opp og rydder så mye jeg bare kan mens pausen er. Blir ganske motiverende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå