Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Det kan selvfølgelig ingen gi et godt svar på, men hva hadde dere gjort i lignende situasjon? Det blir aldersforskjell mellom barna uansett, og vi er egentlig ikke helt klar for en til ennå, men leker med tanken. Tenker å begynne på utdanning til neste år og ønsker ikke å gå gravid og føde samtidig. Allikevel er 3-4 år langt frem i tid. Vil fortsatt være under 30 når jeg eventuelt føder. Anonymous poster hash: 2a428...e36
Fae Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Etter min erfaring er det helt ideelt å være studine og småbarnsmor. Dagene er ofte mer fleksible når man studerer. Samtidig er det lettere å komme inn på arbeidsmarkedet når man er ferdig med unger. Synd å si det. Men det er erfaringen til flere kvinner i min omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Ønsker ikke å bli gravid under utdannelsen da den er fysisk krevende. Har allerede studert med barn og vet at det fungerer helt fint, men hvis vi får barn nå, betyr det at jeg eventuelt må utsette skolestart med noen år. Har fullført utdanning fra tidligere. Takk for svar. Anonymous poster hash: 2a428...e36
Gjest Emea Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Høres ikke ut som din alder er noen faktor, så da hadde jeg ventet til det passet bedre. Når det er sagt så passer det egentlig aldri med barn, og en får til det aller meste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå