Gå til innhold

Det slutter ikke å plage meg. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer fant mannen en prada pengebok på gulvet under flysetet. Den hadde et par tusen euro, og et par hundre norske. Ingen kort, navn, eller noe. Vi leverte den inn, og fikk garanti på at de ville kontakte de som hadde sittet der før oss. Da vi landet hørte vi den ene kabinansatte si at det bare hadde vært et par hundre kroner i den. Jeg hadde så lyst til å protestere, men det gjorde jeg ikke. Det sliter jeg med.

Anonymous poster hash: 320b4...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt. De har nok tatt pengene... Helt vanlig.

Anonymous poster hash: f5337...337

Skrevet

ok

Anonymous poster hash: a2f84...cd0
Skrevet

du skulle tatt de selv

Anonymous poster hash: aba29...896
Skrevet

Så lav moral har vi ikke. Vi har dårlig råd selv og vet hvor viktig de pengene man har kan være. Kanskje var det alle feriepengene til noen. Jeg skulle bare ønske at jeg turte å si noe om alle euroene i stedet for å ta den feige løsningen og fortsette å gå.

Skrevet

Det var flott gjort av deg å levere inn lommeboka. Noen andre hadde kanskje ikke gjort det. Dere gjorde det riktige, det gjorde ikke den kabinansatte. Husk, karma kommer å biter henne i ræva.

Anonymous poster hash: 59668...5c1

Skrevet

I sommer fant mannen en prada pengebok på gulvet under flysetet. Den hadde et par tusen euro, og et par hundre norske. Ingen kort, navn, eller noe. Vi leverte den inn, og fikk garanti på at de ville kontakte de som hadde sittet der før oss. Da vi landet hørte vi den ene kabinansatte si at det bare hadde vært et par hundre kroner i den. Jeg hadde så lyst til å protestere, men det gjorde jeg ikke. Det sliter jeg med.

stemmer vel foeapvidt om han mente norske kroner? Kan han ha ment det?

Anonymous poster hash: 8c9db...9e1

Skrevet (endret)

Det kan jo godt tenkes at den kabinansatte senket verdien i den, for så å ha et sikkerhetsspørsmål om noen meldte seg? Uansett veldig dårlig å nevne ca-beløp når ting er mistet. 

Edit: Gikk utifra at den ansatte hadde sagt til det passasjerene, men så nå at det gjerne ikke var sånn... 

Endret av New Girl
Skrevet

Han ringte inn funnet, så de på flyplassen vi kom fra (der eieren har gått av flyet) skulle få beskjed om at den var funnet. Han må ha tatt ut pengene. Jeg kan ikke tro noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...