Gå til innhold

Kan jeg ringe til sjefen å høre om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om et vikariat der jeg skal jobbe 3 dager i uken som tilsvarer 60%.

Har jobbet på denne plassen for 2 år siden også å kjenner til folkene.

Når er jeg i en situasjon der det egentlig passer meg best å jobbe 50%, om ikke hele vikariatet så i alle fall 3 måneder slik at jeg får ordnet ting som skjer + at jeg har vært mye syk noe som gjør at jeg vil trappe opp gradvis.

Jeg er ikke avhengig av å jobbe nå,, går på AAP og til behandling og vil rett og slett jobbe litt fordi jeg liker å jobbe!! Jeg har ikke lyst å bare gå hjemme mer, men vil helst jobbe halv tid.

Er det frekt om jeg ringer sjefen for  å høre om det mulighet for å jobbe 50% istedenfor?

Hyggelig sjef, men mulig de er nødt til å ha meg der 60% pga travle tider, men er det frekt å bare spør?

Anonymous poster hash: 95919...8e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke skrevet under på noen kontrakt. Fikk jobben før sommeren og skal ikke begynne før om 2 uker.

Skrevet

Syns ikke det er frekt hvis du forklarer situasjonen på en ydmyk måte og legger til at du selvfølgelig mer enn gjerne jobber 60% hvis det ikke passer å redusere stillingen.

Skrevet

Hvis du jobber mer enn 50% mister du vel AAPen..

Anonymous poster hash: 911ca...c7d
Skrevet

Hvis du jobber mer enn 50% mister du vel AAPen..

Anonymous poster hash: 911ca...c7d

Nei har snakket med NAV. Mister ingenting. Kan faktisk jobbe opptil 80% i 6 mnd. Så 60% var ikke et problem....er bare at jeg selv vil jobbe nå, men gjerne halv tid og ikke mer.

Det er ting som har hendt i det siste som gjør at jeg føler jeg ikke strekker til, så viil gjerne jobbe halvt.

HI

Skrevet

Andre?? Blir så nervøs....

HI

Skrevet

Forklar sjefen situasjonen din, slik du forklarer den her. Har han mulighet, lar han deg sikkert jobbe 50% i tre mnd eller noe, også kan du øke til 60% etter det. Men du bør høre med han så fort som råd, med tanke på at du skal begynne om to uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...