Gå til innhold

skal til lege, ta med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til lege i morgen grunnet en kul i brystet, har en liten på 6 måneder, blir det dumt og ta han med? Har ingen til og passe han:/

Anonymous poster hash: 6ce2d...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint. Har hatt med barn til legen selv. Ikke noe problem.

Anonymous poster hash: f0f29...8b5

Skrevet

Jeg har også hatt med babyen til legen...gått kjempebra det. :-)

Skrevet

Selvsagt kan du det!

Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Tror de færreste alenemødre har barnevakt bare pga at de skal til lege.

Skrevet

Selvsagt kan du det!

Tenkte at legen ayns at di var i veien",)

Men ser den med alenemor:)

Skrevet

Selvsagt kan du det!

Legen min skulle jammen få hørt det visst han klaget på at sønnen min var med hehe!

Jeg stresser ikke med barnevakt bare fordi jeg skal til lege.

Skrevet

Selvsagt kan du det!

Legen min skulle jammen få hørt det visst han klaget på at sønnen min var med hehe!

Jeg stresser ikke med barnevakt bare fordi jeg skal til lege.

Amen ....  :)  Jeg stresser heller ikke med det og legen min syns det bare er koselig når jeg har hatt med tassen :) 

Skrevet

Jeg jobber ikke som lege, men som noe annet hvor man sitter med pasienter og små babyer som sover eller ligger rolig i vogna eller bilstolen er ikke noe problem. Våkne babyer som hyler i vogna eller eldre barn som er urolige er et stort problem. Da får jeg ikke undersøkt det jeg skal fordi forelderen er mye mer opptatt av å roe ned babyen, enn det vi egentlig holder på med. Det er heller ikke alltid lett å undersøke en person med en baby på fanget.

Men er det en rolig dag og vi har mulighet, så passer gjerne de som ikke er opptatte med pasienter babyen mens moren/faren er til time, det har vi ikke noe problem med. Det er bare irrterende med de foreldrene som vet at babyen ikke roer seg i vogn og likevel satser på å ha med seg babyen i vogn til timen...

Anonymous poster hash: ce1d3...5a2
Skrevet

Jeg jobber ikke som lege, men som noe annet hvor man sitter med pasienter og små babyer som sover eller ligger rolig i vogna eller bilstolen er ikke noe problem. Våkne babyer som hyler i vogna eller eldre barn som er urolige er et stort problem. Da får jeg ikke undersøkt det jeg skal fordi forelderen er mye mer opptatt av å roe ned babyen, enn det vi egentlig holder på med. Det er heller ikke alltid lett å undersøke en person med en baby på fanget.

Men er det en rolig dag og vi har mulighet, så passer gjerne de som ikke er opptatte med pasienter babyen mens moren/faren er til time, det har vi ikke noe problem med. Det er bare irrterende med de foreldrene som vet at babyen ikke roer seg i vogn og likevel satser på å ha med seg babyen i vogn til timen...

Så jeg burde ta bussen en time for å levere ungen min til mamma,for så å ta bussen en time tilbake igjen til legen?

Også bruke enda to timer på å hente sønnen min å dra hjem igjen?

Aldri i livet om jeg hadde gjort det!

Babyer er ikke alltid rolig sånn er det bare,tåler ikke legen det så bør han velge en annen jobb!

For garantere at mange andre også vil ta med babyer som ikke er stille hele tiden.

Skrevet

Ta med babyen:) jeg har gjort det mange ganger ,0 problem:-)

Skrevet

Så jeg burde ta bussen en time for å levere ungen min til mamma,for så å ta bussen en time tilbake igjen til legen?

Også bruke enda to timer på å hente sønnen min å dra hjem igjen?

Aldri i livet om jeg hadde gjort det!

Babyer er ikke alltid rolig sånn er det bare,tåler ikke legen det så bør han velge en annen jobb!

For garantere at mange andre også vil ta med babyer som ikke er stille hele tiden.

Det er jo du som bestemmer om du tar med baby eller ikke, men i verste tilfelle, så får ikke legen tatt en ordentlig undersøkelse fordi babyen forstyrrer. Det kom vel ikke helt frem i det første innlegget, men det var poenget mitt.

Skrevet

Min lege har faktisk leker liggende på kontoret til barn som er med/ undersøkes. Har hatt med begge mine på 1 og 3 samtidig. Litt styr, men med en blid og positiv lege som lot dem leke på gulvet gikk undersøkelsene greit :) jeg har forresten stort sett hatt med unger når jeg har vært til lege og ungene har vært under bhg alder. Legene er åpne når folk er på jobb, og da er det vanskelig med barnevakt.

Anonymous poster hash: 61128...d23

Gjest FinogFjong
Skrevet

Legen min blir fornærmet om tassen ikke blir med...   ;)

Skrevet

Hi her igjenn:)

Takk for svar, er jo en kjempe rolig gutt jeg har:)

Skal slutte og tenke at kanskje han "plager" legen:)

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet (endret)

Hei, babyer/barn er selvsagt velkomne. Hilsen tidligere fastlege :-)

Endret av Ejlis81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...