Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Jepp, sikkert dagens merkeligste spørsmål... Men hvordan i all verden skrur man av en Tamagutchi? Sønnen fikk en av ei venninne for en stund siden, som en av foreldrene hennes hadde i sin tid. Vi har byttet batteri i den, slik at den virker. Men den skrur seg jo aldri av, så da vil jo batteriet tappe seg veldig fort.. Selv hadde jeg aldri Tamagutchi selv, så aner ikke hvordan man skrur den av.. Anonymous poster hash: 247d6...d24
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Med en hammer! Anonymous poster hash: c6223...b3d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Man skal ikke skru den av. Batteriet varer en evighet! Dessuten er det meningen at det skal være et "kjæledyr" man passer hele dagen, ikke bare når man ønsker;-) Anonymous poster hash: 421fe...cbd
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Den er grei. Det ante meg at den ikke kunne skrues av, men sønnen min var så redd for batteriet Men hvor fort "dør" kjæledyret dersom han ikke passer på det? Han får nemlig IKKE lov å ha den med på skolen, selv om han fryktelig gjerne ville Oppfølgerspørsmål; går det ann å skru av lyden på den? Anonymous poster hash: 247d6...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå