Gå til innhold

Har alltid hatt sans for politikken til AP...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, synes helt ærlig Jens og co har tapt seg litt. Synes han dummet seg litt ut i går i partilederdebatten. Virket nesten litt tafatt og bortforklarende til det meste. Alltid tenkt han har vert flink å "prate for seg", men i går var jeg slett ikke imponert...

Kanskje på tide med et lederskifte i partiet...?

Anonymous poster hash: b4580...508
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som mener noe om Ap her?

Skrevet

Hmm... skal vist ikke si noe negativt om Ap her inne :) Anbefaler alle og ta "valgomaten" for å finne ut hvem dere faktisk er mest enige med. Virker som de fleste her inne bare følger strømmen...

Skrevet

de har mye bra de, men miljøpolitikken er helt bak mål.

Jge kan ikke stemme for et parti som er for konsekvensutredning i Lofoten -Senja og vesterålen.

Anonymous poster hash: b3921...1ca
Skrevet

Jeg syns Jens er en klok og handlingens mann. Han har fått utrettet mye på åtte år og bare det at han har skapt 2000 nye sykehjemsplasser er fantastisk. Det er selvfølgelig ikke nok i lengden, men ting tar tid! Bare synd SJ ikke forstår det.hun er full av tomme ord og lovnader.

Når det er sagt så jeg er for grønn til å stemme AP. Her blir det Venstre.

Anonymous poster hash: 84987...816

Skrevet

Jeg syns Jens er en klok og handlingens mann. Han har fått utrettet mye på åtte år og bare det at han har skapt 2000 nye sykehjemsplasser er fantastisk. Det er selvfølgelig ikke nok i lengden, men ting tar tid! Bare synd SJ ikke forstår det.hun er full av tomme ord og lovnader.

Når det er sagt så jeg er for grønn til å stemme AP. Her blir det Venstre.

Anonymous poster hash: 84987...816

Du synes SJ er full av tomme ord og lovnader? Eh...Jens lovte 12 000 nye sykehjemsplasser. Han lovte også bare noen uker ventetid ved utredning for kreft. Fort han gikk tilbake på det også. Og listen går videre... Sjekk opp i fakta før du uttaler deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...