Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere her som har veldig aktive jenter;)?

Jenta mi er veldig "frampå" hva gjelder prating, har snakket rent og fint lenge allerede.. Men hun er utrolig aktiv og "tøff" av seg.

Saken er at hun aldri har tid eller tålmodighet til å sitte ned med f.eks tegning, perling o.l.. Er dette noe jeg bør øve mer på el skal jeg la det gå sin gang... Kanskje rett og slett interessen hennes ikke ligger der?

Endret av 2mars
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144074458-aktiv-jente-p%C3%A5-2-12-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten toåringen min (blir 2 om 5 dager) er også utrolig aktiv. Springer, hopper, og storkoser seg når vi leker ute. Blir fort gretten om jeg forventer at hun skal leke rolig med noe,, det går bare ikke. Så vi leker mest ute, og stor koser oss. Synes det er kjempe kjekt at hun er aktiv. Tenker at hun sikkert blir mer rolig når hun blir litt eldre,,

Når det gjelder prating så har hun akkurat begynt å snakke i små settninger, så der er hun gjerne litt treg. Men hun er også to språklig da. :)

• 2 uker senere...

Min på 2,5 er helt lik, bortsett fra at hun er sein med språket (dren og polypper er nå operert)

Modelleire, perler osv sitter hun med Max 1-5 minutter! I Bhg sier de at de utvikler seg i rykk og napp, og at interessen plutselig kan komme-eller aldri;)

Hun er blid, glad og aktiv og elsker fart og utelek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...