Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 . Anonymous poster hash: 2a952...bf3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 jeg har høyere eq mange former for intelligens, vet du! Faren min har over 140 i IQ men anser ikke han som spesielt "smart" fordet; han er ikke i kontakt med følelsene sine, og har god forståelse av matematikk og fysikk. THATS IT! Anonymous poster hash: e0a30...e39
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Tulletester på nettet sier ca 140-145, men tviler på at det er reellt. Aner virkelig ikke. Hva med deg? Anonymous poster hash: e3472...0b6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Uten at jeg har testet så ligger jeg nok på gjennomsnittet. Verken dum eller så veldig intelligent. Midt på treet, der har du meg Utfordringen min er at barnet mitt scorer veldig høyt på iq, mindre på eq (som det nevnes over her), og det er en stor utfordring. Både å kunne stimulere riktig og det å trene på det sosiale. Heldigvis får, midt-på-treet-meg, hjelp av andre instanser Anonymous poster hash: 01261...a3d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 jeg vet at det finnes mange former for intelligens.. og har alltid vært skeptisk til intelligenstesting! Men tok en test for moro skyld og fikk 145.. og ble bare nysgjerrige på hva andre folk får.. HI Anonymous poster hash: 2a952...bf3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 På testene jeg har tatt ha jeg ligget rundt 155-160. Er vel helt på normalen. (stemmer forresten Frp) Anonymous poster hash: 51a4e...44f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Uten at jeg har testet så ligger jeg nok på gjennomsnittet. Verken dum eller så veldig intelligent. Midt på treet, der har du meg Utfordringen min er at barnet mitt scorer veldig høyt på iq, mindre på eq (som det nevnes over her), og det er en stor utfordring. Både å kunne stimulere riktig og det å trene på det sosiale. Heldigvis får, midt-på-treet-meg, hjelp av andre instanser Anonymous poster hash: 01261...a3d interessant at du nevner det.. for dette er noe av grunnen til at jeg er nysgjerrig på IQ-tester! Har en følelse av at barnet mitt er over gjennomsnittet og ganske evnerik - men får liksom den typisk norske 'hun er nok sikkert ganske gjennomsnittlig, og det er jo det beste for alle' tankegangen rett i fleisen hver gang jeg tar det opp med noen.. hun har en onkel som en VELDIG smart, men som er helt ute og kjører på det sosiale, og jeg er veldig opptatt av å hjelpe henne så hun ikke ender opp som han! HAn kunne ha blitt hva han ville.. og har endt opp som en litt rar type som jobber i en kjip, dårlig betalt jobb uten noen utfordringer.. :/ hva slags tester har barnet ditt tatt? hvor får du hjelp..? når oppdaget du at han hadde høy iq? HI Anonymous poster hash: 2a952...bf3
Poetika med K Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 De hjemmetestene man tar på nett er jeg veldig skeptisk til. Påfallende mange får veldig høye resultater på dem. Jeg tok en av dem selv for noen år siden, scoret over 140, og "burde søke om opptak i mensa" (hvilket aldri kunne falle meg inn). Har senere tatt en test som jeg ble anbefalt av en mer pålitelig kilde enn google, og da scoret jeg 118. Føler at det høres mer riktig ut. Tror jeg er hakket skarpere enn snittet, men langt fra så smart at jeg er i ferd med å tippe over
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Ifølge illustrert vitenskaps IQ-test scoret jeg 123. På videregående på sluttenav 90'tallet scoret jeg 119.. Så et sted mellom der, kanskje?? EQ ble målt til 133... Men tror veldig mange scorer høyt på slike tester da de aller fleste har sunn fornuft, empati osv.. Anonymous poster hash: ce481...3ed
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 På en ordentlig mensatest scoret jeg 125, på de på nettet har jeg vært helt oppe i 150-160. Så stoler ikke helt på dem. EQen min er det nok verre med enn IQen, men klarer meg helt greit likevel. Lært meg å skjønne hva folk forventer, så virker nok litt falsk innimellom siden det ikke er helt ekte det jeg sier og når jeg ler av vitser jeg ikke skjønner osv, men men. Anonymous poster hash: f7a26...7d6
Skylander Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Jeg fikk 115 på denne: http://www.mensa.no/olavtesten/no/#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå