Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #51 Skrevet 22. august 2013 Er jeg den eneste som ikke ser et eneste galt punkt i det HI skriver? Jeg kommer til å stemme FrP fordi det er de jeg er mest enig med. Ser heller ikke et galt punkt i det HI skriver. Anonymous poster hash: 6d5a3...cf1
Hobbiten Skrevet 22. august 2013 #52 Skrevet 22. august 2013 Er ikke enig i all Frp sin politikk, men denne saken støtter jeg de fullt ut i - glimrende forslag
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #53 Skrevet 22. august 2013 Det er flest trygdede personer som stemmer FrP. Snodig Anonymous poster hash: 9ada8...261
Caramellosmile Skrevet 22. august 2013 #54 Skrevet 22. august 2013 Det er flest trygdede personer som stemmer FrP. Snodig Anonymous poster hash: 9ada8...261 Det "alle" har misforstått er jo at FRP vil gjøre det vanskeligere å kunne leve på NAV, noe som ikke er annet enn positivt. Om du virkelig har en grunn til at du ikke kan arbeide mister du jo ikke retten på hjelp fra NAV, men det blir vanskeligere å snylte på staten. I mine øyne er ikke det annet enn positiv utvikling.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #55 Skrevet 22. august 2013 Noe må gjøres i dette landet. Jens og hans rødgrønne regjering har sydd puter under Norges befolkning og innvandrere i mange år nå. Norge er blitt et fristed for kriminelle, krigsforbrytere som flykter til Norge og som vander fritt rundt om i gatene og får full støtte i fra Nav. Terrorister som planlegger nye handlinger samtidig som de lever på nav Vi gir milliarder av norske skattepenger i U- hjelp, og mye av de pengene blir slettes ikke brukt slik de var tenkt. Politiet som ikke henlegger lovbrudd med klare bevis pga av at de ikke har kapasitet til og følge opp saken strengere straffer Her er det MYE og ta av, dette er noe av det den rødgrønne regjeringen skulle ha tatt tak i for lenge siden og dessuten vi har ikke fått færre fattige i dette landet etter Ap og co, men heller flere fattige. Det er da slettes ikke særlig demokratisk. Heia FRP og HØYRE !! kriminelle som burde vært send t ut av landet for flere år siden, blir i landet utfører nye alvorlige lovbrudd samtidig som de lever på Nav Og jeg satser på at høyre og frp klarer og kaste Mullar Krekar UT av Norge. Anonymous poster hash: c474a...21b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #56 Skrevet 22. august 2013 Du vet vel at om Høyre kommer til makten, så følger FrP med som nissen på lasset? La meg sitere Carl i Hagen: "Alenemødre som ved uansvarlig livsførsel har seg selv å takke for at de har kommet i denne situasjonen, får i dag for mye hjelp fra det offentlige. En kvinne som for eksempel blir gravid i ung alder med flere menn og velger å bære fram barna, må selv ta konsekvensene." Anonymous poster hash: e75aa...6fa
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #57 Skrevet 22. august 2013 Du vet vel at om Høyre kommer til makten, så følger FrP med som nissen på lasset? La meg sitere Carl i Hagen: "Alenemødre som ved uansvarlig livsførsel har seg selv å takke for at de har kommet i denne situasjonen, får i dag for mye hjelp fra det offentlige. En kvinne som for eksempel blir gravid i ung alder med flere menn og velger å bære fram barna, må selv ta konsekvensene."Anonymous poster hash: e75aa...6fa Takk Carl I, det er jo så sant som det er sagt. Vil lever i en tid med både prevensjon og abort for alle samt at alle vet man kan bli gravid om man har sex. Nok en gang sier en FRP politiker det alle tenker men ikke tørr å si høyt. Anonymous poster hash: 80a85...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå