Gå til innhold

El uten positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha el selv om el testene ikke slår helt ut?

Vi har nå prøvd å bli gravide i snart ett år. Så denne mnd. prøver jeg noen urter. Men de skal jeg ikke ta når el har vært.. Har ikke testet for el før sånn ordentlig, syns det er litt pes..

Men jeg var hos gyn. tilfeldigvis like før el en gang, hun kunne se egget, og at jeg var på vei til å få el.

Jeg får slim og stikkinger, samt mensen 14 dager etter jeg mener el har vært. Men syns ikke disse testene blir positive.. Legger ved et bilde av testen tatt i dag på dag 20 i syklus. Pleier å ha 35 dagers sykluser. Så har slim og stikkinger nå.

Men kan man ha el fordet?

Anonymous poster hash: 6f24a...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-1208228_thumb.jpg

Skrevet

Tror ikke du har el hvis testene er negative. Jeg var i samme situasjon som deg. Holder nå på med barn nr to og testet positivt på el i dag, men det er fordi jeg får pergotime av legen. Det var egg der, men de kom ikke ut på en måte. Ble gravid etter to mnd når jeg begynte på pergotime. Hør med legen din. Kanskje du har en mild form for PCO. Det hadde jeg. Ingen symptomer annet enn at jeg ikke ble gravid.

Anonymous poster hash: fde54...b61
Skrevet

Så selv om gyn. så at jeg var på vei til å få el så trenger ikke egget bli klart fordet?

Hm... Kanskje ta en tlf. Hun nevnte pergo om det ikke hadde klaffet innen et år. Men vi er på mnd. 10. Spørs om vi ikke må vente et par mnd. til da... Jeg kan jo ta en tlf. Eller kan man få pergo før et år, men ikke videre utredning? De testene blir jo ikke positive. Æsj da.. Var sikker på at jeg hadde el siden alle tegnene er der.

Jeg har testet neg. på pcos prøve. Men jeg har en del cyster, men ikke nok til å kalle det pco visstnok..

Takk så mye for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...