Gå til innhold

Hvorfor stemmer DU på Arbeiderpartiet? U/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg elsker asylsøkere, enkle løsninger og milliarder i bistand. For ikke å snakke om korrupsjon, LO og generell feighet.

Anonymous poster hash: 47c00...25c
Skrevet

Fordi jeg elsker asylsøkere, enkle løsninger og milliarder i bistand. For ikke å snakke om korrupsjon, LO og generell feighet.

Anonymous poster hash: 47c00...25c

AMEN!

Skrevet

Fordi det er det partiet som er nærmest mine verdier. Pluss de har troverdighet ift at de faktisk har sittet i regjering og ikke bare løser alle problemer (= valgløfter) med oljepenger. De har f.eks. holdt stø økonomisk kurs gjennom finanskrisen.

NNs svar over her var jo rimelig usaklig og sier vel mest om hvor NN står politisk. 

Anonymous poster hash: f076e...2b3
Skrevet

Fordi jeg hater alt Breivik står for.

Anonymous poster hash: b834a...89f
Skrevet

Jeg kommer til å bytte parti dette året siden AP ikke klarer å få eldrepolitikken på rett kjøl selv om dette har i alle disse årene vært topp prioritert i følge dem selv.

Anonymous poster hash: 0eb59...33e
Skrevet

Hvilket land bor du i?

Fordi det er det partiet som er nærmest mine verdier. Pluss de har troverdighet ift at de faktisk har sittet i regjering og ikke bare løser alle problemer (= valgløfter) med oljepenger. De har f.eks. holdt stø økonomisk kurs gjennom finanskrisen.

NNs svar over her var jo rimelig usaklig og sier vel mest om hvor NN står politisk.

Anonymous poster hash: 12445...65f

Skrevet

Jeg gjør ikke det. Synes de har en leder som er mer oppatt av å være kjendis og sikre videre jobb i Europa, enn å styre landet på en god og bærekraftig måte. Jeg ønsker at velferdssamfunnet skal bestå, men synes det begynner å bli vel grenseløst. Det må være lov å stille krav til folk. Det være seg alenemødre, syke, arbeidssøkende eller innvandrere. Det mener jeg den sittende regjeringen gjør i alt for liten grad. Alle skal få, uansett. Nå får du støtte for å ha barna i barnehagen og støtte for å ha de hjemme. Man kan da ikke få støtte til absolutt alt her i livet, og når man ser på holdningene blant annet her inne, hvor folk sykemelder seg for et godt ord, sjonglerer stønader de egentlig ikke har krav på, snylter på dagpenger når de ikke er reelle arbeidsøkere osv. så tenker jeg at vi trenger et regjeringsskifte. Er likevel ikke enige i alt noen partier står for, men lot meg blende av valgløfter fra Stoltenberg sist. 11 mnd studiestøtte, fylle opp bassenger, kortere ventetid innenfor helse, bygge opp eldreomsorgen osv. BLA BLA BLA! Ellers takk!

Anonymous poster hash: 6b1e7...851
Skrevet

Jeg stemmer ikke Ap. Jeg stemmer SV. Grunnen til at jeg stemmer SV er at det er det partiet som står mine hjertesaker nærmest. Det er det eneste partiet som virkelig har satt foten ned mot Oljeboring i Lofoten og Vesterålen. De vil ha statlige satser for sosialstønad (en stønad som nå blir fastsatt av hver enkelt kommune), de mener at alle mennesker er like mye verdt, og vil derfor bruke midler på å løfte de svake i samfunnet, istedenfor å gi skatteletter til de sterkeste. Og de er 100% mot EU, EØS og Schengenavtalen.

Skrevet

Samme her. Og fordi jeg er for velferdsstaten, tenker ikke kun på meg og mitt.
Skrevet

Fordi jeg hater alt Breivik står for. Anonymous poster hash: b834a...89f

I alle dager ..... Hva har han med saken å gjøre ????

Anonymous poster hash: 2aa89...64a

Skrevet

Fordi jeg er asylsøker!!!!!!

Anonymous poster hash: 3bda9...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...