Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 November 2014 døde min bestevenninne av kreft.Hele sykdommen hadde jeg håpet med meg, håpet om at hun skulle bli friskmeldt, når det ble knust kom håpet om at hun kunne leve med det i flere år, deretter kom håpet om måneder, og etter det kom håpet om uker.Til slutt så forsvant håpet.!Det er vanskelig, vanskelig og prate om... Holder det for det meste inni meg selv, men har brukt bloggen en del rett etter hun døde. og i kveld brukte jeg den.Jeg klarer IKKE slutte og gråte. Det renner i strie strømmer, har hatt reaksjon når hun døde, men har ikke hatt reaksjon i bisettelsen eller i ettertid før nå.Jeg hater og gråte, samtidig som det gjøre godt etterpå.Hvorfor skal livet være så tungt.?Prøver og tenke at det er de som har det værre enn meg, og at det er de som sørger mere enn meg av tapet over en mor, datter, kone, barnebarn, svigerdatter, søster, tante, osv.Barnet mitt er flink til og peke på bildet av henne og si tante <3Vet ikke hvor jeg vil med dette, men måtte bare få det ut en plass <3Når går det egentlig over?Når tar det egentlig slutt og når kommer man dit hvor man bare tenker på minnene og alt det gode som folk snakker så mye om? Anonymous poster hash: fdde9...60b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 2014?? Anonymous poster hash: 6f913...293
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Skal hun dø i november? Anonymous poster hash: 4a62d...917
BikkjeBisk Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 (endret) 2014?? Anonymous poster hash: 6f913...293 Kanskje en spåkone? Endret 21. august 2013 av BikkjeBisk
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 2014?? Anonymous poster hash: 6f913...293 Beklager en skrivefeil, skulle stå 2012 Anonymous poster hash: fdde9...60b
Perlejente Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Har ikke så mange trøstende ord, men sorgen blir lettere etterhvert.. Men den vil også ALLTID være i deg <3 Jeg mistet min bror for 5 år siden, og jeg tenker på han daglig, og det er et savn.. SYns det er spesielt trist at han ikke fikk bli onkel.. Men det verste er jul, nyttår, bursdag, 17.mai og høytider uten han huff, nei jeg må stoppe å skrive før sorgen tar overhånd på meg også
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Har ikke så mange trøstende ord, men sorgen blir lettere etterhvert.. Men den vil også ALLTID være i deg <3 Jeg mistet min bror for 5 år siden, og jeg tenker på han daglig, og det er et savn.. SYns det er spesielt trist at han ikke fikk bli onkel.. Men det verste er jul, nyttår, bursdag, 17.mai og høytider uten han huff, nei jeg må stoppe å skrive før sorgen tar overhånd på meg også Vi feira jul mnd etter hun døde, husker ikke noe av jula i fjor som var. Håper at jula i år går bedre enn i fjor. Hater alle disse tankene, og jeg blir så utrolig sliten i kroppen min av og føle på alt dette. Så nå skal jeg gå å legge meg. Håper ikke du ble deprimert nå :-/ God natt hilsen HI Anonymous poster hash: fdde9...60b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 For noen usmakelige svar du har fått. Er lett for noen med litt sirkulasjon i topplokket at det var en skrivefeil. Jeg mistet min beste venn og elskede i 2005, og selv om jeg der og da aldri trodde det kom til å gå over, så gjør det det. Jeg kan fremdeles bli trist og gråte, men mest av alt er jeg glad for at jeg kjente han. Gir deg en god klem og ønsker deg all lykke, kjære deg. Det vil bli bedre. Anonymous poster hash: 670fd...ffa
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Skal hun dø i november? Anonymous poster hash: 4a62d...917 Nei hun skal ikke dø i november, hun døde i november 2012 men skreiv feil da jeg blingser litt på tastaturet pga masse tårer. Anonymous poster hash: fdde9...60b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 For noen usmakelige svar du har fått. Er lett for noen med litt sirkulasjon i topplokket at det var en skrivefeil. Jeg mistet min beste venn og elskede i 2005, og selv om jeg der og da aldri trodde det kom til å gå over, så gjør det det. Jeg kan fremdeles bli trist og gråte, men mest av alt er jeg glad for at jeg kjente han. Gir deg en god klem og ønsker deg all lykke, kjære deg. Det vil bli bedre. Anonymous poster hash: 670fd...ffa Ja er vanvittig glad for at jeg fikk bli kjent med henne. Og ikke minst utrolig takknemmelig for at hun berga livet mitt. Heldigvis bor ikke barna langt unna meg, 10min eller noe så ser de jo jevnt. Det er bare det at jeg faktisk ikke har grått siden begravelsen, ikke slik som jeg har gjort i kveld. Er så vanvittig utslitt etter alle følelsene, slik som dette har jeg ikke hatt det på veldig mange år. Tusen takk for klem og gode ord <3 Anonymous poster hash: fdde9...60b
Perlejente Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Uff, føler med deg hvertfall <3 Neida, det går bra med meg, men følelsene blir sterkere om natten, så er det vel litt hormoner som spiller inn også God natt til deg også, håper du får sove godt alikevel ofte hjelper det bare å få luftet tankene og skrevet dem ned
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 For noen usmakelige svar du har fått. Er lett for noen med litt sirkulasjon i topplokket at det var en skrivefeil. Jeg mistet min beste venn og elskede i 2005, og selv om jeg der og da aldri trodde det kom til å gå over, så gjør det det. Jeg kan fremdeles bli trist og gråte, men mest av alt er jeg glad for at jeg kjente han. Gir deg en god klem og ønsker deg all lykke, kjære deg. Det vil bli bedre. Anonymous poster hash: 670fd...ffa Ja er vanvittig glad for at jeg fikk bli kjent med henne. Og ikke minst utrolig takknemmelig for at hun berga livet mitt. Heldigvis bor ikke barna langt unna meg, 10min eller noe så ser de jo jevnt. Det er bare det at jeg faktisk ikke har grått siden begravelsen, ikke slik som jeg har gjort i kveld. Er så vanvittig utslitt etter alle følelsene, slik som dette har jeg ikke hatt det på veldig mange år. Tusen takk for klem og gode ord <3 Anonymous poster hash: fdde9...60b Tror det er normalt, jeg var iallefall lik som deg. Jeg knakk helt sammen noen måneder etter begravelsen, når jeg forsto at han virkelig var borte. Blir som en slags renselse. Du høres ut som en fantastisk venninne, forresten, og et godt menneske. Anonymous poster hash: 670fd...ffa
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Uff, føler med deg hvertfall <3 Neida, det går bra med meg, men følelsene blir sterkere om natten, så er det vel litt hormoner som spiller inn også God natt til deg også, håper du får sove godt alikevel ofte hjelper det bare å få luftet tankene og skrevet dem ned Tusen takk for medfølelsen, og klemmer går tilbake igjen. Ja blir forsterket om natta virker det som. Men hjalp litt og få det ned og ut av hodet Anonymous poster hash: fdde9...60b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 For noen usmakelige svar du har fått. Er lett for noen med litt sirkulasjon i topplokket at det var en skrivefeil. Jeg mistet min beste venn og elskede i 2005, og selv om jeg der og da aldri trodde det kom til å gå over, så gjør det det. Jeg kan fremdeles bli trist og gråte, men mest av alt er jeg glad for at jeg kjente han. Gir deg en god klem og ønsker deg all lykke, kjære deg. Det vil bli bedre. Anonymous poster hash: 670fd...ffa Ja er vanvittig glad for at jeg fikk bli kjent med henne. Og ikke minst utrolig takknemmelig for at hun berga livet mitt. Heldigvis bor ikke barna langt unna meg, 10min eller noe så ser de jo jevnt. Det er bare det at jeg faktisk ikke har grått siden begravelsen, ikke slik som jeg har gjort i kveld. Er så vanvittig utslitt etter alle følelsene, slik som dette har jeg ikke hatt det på veldig mange år. Tusen takk for klem og gode ord <3 Anonymous poster hash: fdde9...60b Tror det er normalt, jeg var iallefall lik som deg. Jeg knakk helt sammen noen måneder etter begravelsen, når jeg forsto at han virkelig var borte. Blir som en slags renselse. Du høres ut som en fantastisk venninne, forresten, og et godt menneske. Anonymous poster hash: 670fd...ffa Tusen takk, prøver så godt jeg kan på å være mot andre som jeg vil andre skal være mot meg. letta trykket litt nå da jeg har skreket i over 4timer nå nå kjennes jeg bare helt utslitt ut, skal snike med meg junior over i senga mi nå og legge meg tett inntill han og sove. Hjelper med litt "baby" kos God natt til deg. Tusen hjertelig takk for gode ord, varmer en sår sjel <3 Hilsen HI Anonymous poster hash: fdde9...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå