Gå til innhold

Hvorfor i helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer ikke folk på "krangle" når det eneste de vil er nettopp å krangle?!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er jo selve rosinen i pølsa - krangle er vår lune havn i den generelle sinnsykdommen her inne.

Mer spesifikt skyldes det nok at de da ikke kan være anonyme og da faller 90 prosent av dem fra, siden de ikke har så store baller som meg. Eller deg. Eller oss.

Skrevet

Fordi krangle egentlig er en oase av harmoni og samhørighet. Her blir "krangler" en hedersbetegnelse, og jeg er stolt av å kunne smykke meg med tittelen "krangledame". 

Det har også kanskje noe å gjøre med at anonymknappen ikke eksisterer her, og at man er nødt til å stå for det man sier med fullt nick. Skrekk og gru.

Skrevet

Men jeg er ikke som dere, jeg er ingen kranglefant! Ei heller harmonisk. Men fy fæn som jeg misliker enkelte på anonym. De er ikke riktig nagla!

Skrevet

Fordi vi bare kosemoser her. Og det er ikke kødd engang. :P

Det er jo her man stikker innom når dagen er litt trå og blåser ut litt, for så å overøses av klemmer og gode ord. Har blitt heist opp av krangledamene opptil flere ganger i det siste jeg. :)

Så har vi jo dette med anonymiteten, og ikke minst det at det ikke nytter å komme med "du er dum og teit" som eneste og beste argument i en diskusjon her. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...