Gå til innhold

Hvor mange sykt-barn-dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 10. Mannen er student.

Har tre barn.

Anonymous poster hash: 3ff24...66d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

15 hver. Har vært forbausende lite i år, og jeg har vært delvis sykemeldt siden jul, så det har og hjulpet. Har 3 barn nå

Skrevet

20 :-) veldig flinke til å bli syke i helger og ferier vi ;-) hehe.. skal sies at det ikke pleier å være sånn her. Mini pleier å være en del syk.

Skrevet

Har ikke brukt noen. Tror det må bli noen "fridager" fremover :)

Anonymous poster hash: 994e8...c80

Skrevet

Vi har hjemmekontor, så det er ikke noe problem med sykt barn sånn sett. Vi er jo mye her hjemme begge to, så har vi et eller fleres syke barn så bytter vi bare på å løpe mellom pc'n ungene og telefon. Veldig heldig sånn sett. Så vi har 30 igjen

Anonymous poster hash: 7cfaa...376

Skrevet

Jeg jobber kun femti... Ellers ville vi vært manko nå

Skrevet

Har alle 20 igjen. Har samboer men han er ikke far til barnet så kun jegsom får ta ut sykt barn dager. Har brukt en egenmelding på meg selv. Blir ofte syke i ferier. Veldig kjedelig.

Anonymous poster hash: 338aa...c9b

Skrevet

Har igjen alle. Har en som aldri er syk:)

Men hvor mange dager har vi egentlig.

? ( både jeg og sambo) jeg har aldri sjekka det jeg.

Anonymous poster hash: 0d795...082

Skrevet

Har 11 igjen. Ikke brukt noen på lenge men han var syk i nesten to uker i vinter

Anonymous poster hash: 0ef00...f28

Skrevet

Alle, menn papoaen var i perm til over påske, så vi har berre vore i jobb begge to i 4 mnd (fråtrekt ferie).

Skrevet

Alle. Barna er så godt som aldri syke :) *bankibordet*

Skrevet

30.

Vi bruker sjelden sykt barn dager siden mannen er selvstendig næringsdrivende og jeg har en arbeidsgiver som lar meg flexe og tilpasse etter behov. Som regel er en av oss hjemme første del av dagen og den andre ettermiddagen og kvelden, på den måten får begge arbeidet selv om et av barna er syke.

Anonymous poster hash: b5f46...087
Skrevet

Jeg har 29 og mannen 30 igjen..

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen, mannen har 10.

Anonymous poster hash: 8ef57...379
Skrevet

Dere vet at det ikke er 10 dager pr barn? Er ikke sånn at om man har tre barn så har mor 30 dager og far 30 dager altså :) Det er inntill 15 dager dersom man har omsorg for mer enn to barn, altså, tre barn = 15 dager på mor, og 15 på far. Dere som har igjen 29 dager har gjerne barn med diagnoser, eller som er kronisk syke?

Anonymous poster hash: d3f34...871
Gjest Gullguttene
Skrevet

Jobber veldig lite, har ikke brukt noen.

Skrevet

Har ikke brukt noen. Tror det må bli noen "fridager" fremover :)

Anonymous poster hash: 994e8...c80

Det er folk med en holdning som deg som skaper problemer i samfunnet. Sykt barn dager er når barnet er sykt!

Anonymous poster hash: c0070...aab

Skrevet

Har 33 dager igjen, brukt 7.

Skrevet

Vi har 3 barn, og ingen av oss har brukt noen dager i år.

Skrevet

Hvor mange dager får man om man er alene med et barn med spesielle omsorgsbehov?

Jeg mener jeg har 10 + 10 dager (dvs "mine" dager + fars dager) og i tillegg har 10 dager pga barnets sykdom, men arbeidsgiver mener jeg har maks 20 dager uansett? Har kun ett barn

Nå er det heldigvis ikke et problem fordi jeg ikke har vært i nærheten av å gå over grensen, altså :)

Anonymous poster hash: 6da31...f3d
Skrevet

Hvor mange dager får man om man er alene med et barn med spesielle omsorgsbehov?

Jeg mener jeg har 10 + 10 dager (dvs "mine" dager + fars dager) og i tillegg har 10 dager pga barnets sykdom, men arbeidsgiver mener jeg har maks 20 dager uansett? Har kun ett barn

Nå er det heldigvis ikke et problem fordi jeg ikke har vært i nærheten av å gå over grensen, altså :)

Anonymous poster hash: 6da31...f3d

Hvis du er aleneforsørger, har du i utgangspunktet 20 dager. Dersom du har fått innvilget ekstra dager pga kronisk sykt barn, har du 20 dager ekstra. Du har altså totalt 40 dager, og arbeidsgiveren din tar feil.

Alt over 10 dager kan arbeidsgiver kreve refundert fra NAV.

Anonymous poster hash: a5d8a...e51

Skrevet

Vi har igjen alle. Størstejenta blir aldri syk, og jeg har vært hjemmeværende en stund, så når minstegutt har vært syk, så har jeg likevel vært hjemme.

Anonymous poster hash: 40276...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...