Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Har akkurat avsluttet et 4 år lang forhold :-( Vi er ikke samboere og har ingen barn sammen - heldigvis. Hvordan går jeg videre? Anonymous poster hash: 822d8...bff
SnekkerPelle Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg tør ikke si hva jeg ville gjort. Da blir det 20 varslinger i morgen tidlig!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Mulig jeg er dum nå, men den forsto jeg ikke, Snekkerpelle? :-P Anonymous poster hash: 822d8...bff
furutre Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 lev livet ditt. du går videre uansett, om du vil eller ikke. det vil ikke alltid føles sånn som nå. ta deg den tiden du trenger! også fikk jeg et veldig fint råd en gang. som faktisk har hjulpet i mange situasjoner når ting har vært kaotiske eller vanskelige: ta vare på deg selv, ta vare på barnet/ barna og tenn tys.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Jeg opplevde en gang at det gjorde godt å anerkjenne at forholdet på mange måter hadde vært bra, men at jeg nå var ferdig med det. Og at selv om jeg var ferdig med det, betydde det ikke at det som hadde vært var noe mindre verdt. Det var bare det at nå skulle jeg oppleve noe nytt! Ta godt vare på deg selv, bruk tid til å være alene, nyt det! Gjør venninneting, unn deg morsomme opplevelser. Ha en liten makeover, og gå ut i den nye verdenen, som er annerledes, men ikke dårligere
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Jeg tør ikke si hva jeg ville gjort. Da blir det 20 varslinger i morgen tidlig! Ooooh, inb4 edgy. Anonymous poster hash: 8b930...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå