Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Ei venninne av meg skal hente barna mine i barnehagen en dag i uka fordi jeg jobber senvakt. De er to og fem år. Hun skal passe de ca tre timer, de får også mat hos henne. Mulig hun vil ta på de nattøyet før jeg kommer også, vet ikke helt ennå. Hun har selv en gutt på fem år. Vi gjorde egentlig avtale om 200 kr for dette, men nå mener mannen hennes at det er lite. Hun minste var hos dagmamma før hun fikk barnehageplass og da ga jeg 200kr for en dag, derfor jeg tenkte det var ok betaling for to barn når det er færre timer. Men hva synes dere? Noen andre med voksen barnepasser, hva betaler dere? Jeg vil jo være rettferdig, er 200kr lite skal hun få mer, samtidig som jeg ikke har så veldig god råd heller Håper noen har synspunkter på dette Anonymous poster hash: 78e03...e02
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Syns det var litt lite jeg, men vet ho heller ikke hva som er vanlig da. Anonymous poster hash: d5e8a...eb0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Hvis det er en du kjenner som gjør det som en tjeneste for deg, hadde jeg godtatt 200kr per gang jeg Anonymous poster hash: 8aeb0...aa6
Tante Gustava Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Jeg syns 200 var en grei pris. Regner med at hun mest gjør dette som en venninne-tjeneste og ikke for pengene sin del. Hvis hun, eller rettere sagt mannen hennes, syns det er for lite så kan jo hun heller si hva hun vil ha for jobben fremfor at du skal komme med et tilbud.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Det er vel kanskje litt lite om hun står for maten også. Men om du spanderer mat synes jeg det er helt ok Anonymous poster hash: 0afb4...3bf
Von Hertelhofen Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Jeg synes det er rart at gode venninner må ha betaling for å gjøre hverandre tjenester... Du kunne eventuelt sendt med ungene noe god mat slik at venninnen ikke fikk så store utgifter til mat.
Love my kidz Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 200 kr fire dager pr mnd blir jo 800. Hva med å tilby en hel tusenlapp for en mnd? Synes absolutt ikke det er nødvendig av venninnen din å ta mer enn det altså!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Han mannen høres litt sær ut... Med mindre venninnen din jobber med dette, så synes jeg man kan gjøre sånne tjenester for hverandre gratis. Anonymous poster hash: a28e2...7ac
Mars17 Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Man kan ikke både "kjøpe og selge" spør de hva de mener :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå