Gå til innhold

Dere med 1 klassinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har din 1 klassing fått fadder på skolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har fått fadder. En gutt i 6.klasse som tar han med i friminuttene og som er sammen med ham i hele langfri.

I dag hadde de spilt basketball. 3 faddergutter i 6.klasse og 3 gutter fra 1.klasse.

Faddergutten sønnen min har fått tildelt virker svært snill og inkluderende, så mammaen til Erik (om du er her inne): Gutten din er topp!! :)

Anonymous poster hash: 4447b...c7d
Skrevet

Her er dei grupper. 4 førsteklassinger med 4 6klassinger..

Anonymous poster hash: 501af...8b4
Skrevet

Ja. Eller på vår skole har de faddergrupper som følger opp en gruppe førsteklassinger. Min førsteklassing deler fire faddere med tre av klassekameratene sine. Grei ordning, for noen år siden ble det åpenbart at noen av femteklassingene tok denne oppgaven langt mer på alvor enn andre...

Skrevet

Har fått fadder, ja. Hun har fått verdens søteste 6. klassing, som er både kontaktsøkende og inkluderende til vanlig, så dette lover bra!

Anonymous poster hash: 32e61...699
Skrevet

På vår skole har også grupper på tre 1.klassinger fått tildelt grupper på fire 5.klassinger. Jentene får jentefaddere, og guttene får guttefaddere. Ser ut til å funke fint. Stor stas for alle sammen. :)

Anonymous poster hash: 790d9...59c
Skrevet

Hmmmm... Min har ikke fått fadder enda, tror ikke de har det på skolen til gutten min :(

Skrevet

Min har fått en fadder, her er det 5.klassingene som er faddere. SÅ han fikk med bilde og en velkommenhilsen fra sin fadder når de var på skolen før sommeren og traff klassen sin. De har også truffet fadderne sine flere ganger i vår, slik at de k jente de godt før de begynte på skolen også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...