lilletrillekruspersille Skrevet 21. august 2013 #1 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) ..og velsejenta ligger fornøyd på gulvet ved siden av meg og leker, selv om leggetiden var for over 2 timer siden(!). Jeg nyter en kopp med peppermyntete og kjenner på at selv om at jeg gjorde den ultimate synden i leggerutineprosessen(ta ungen opp og inn igjen i stua) går ikke verden under. Ha en flott kveld min kjære medmammaer! P.S: jeg så skriveleifen i overskifta litt for sent- det heter ga opp, jeg vet Endret 21. august 2013 av lilletrillekruspersille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 21. august 2013 #2 Del Skrevet 21. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 21. august 2013 #3 Del Skrevet 21. august 2013 Godt å høre det er flere! Nyt teen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 21. august 2013 #4 Del Skrevet 21. august 2013 Herlig! Har gjort det samme her når det har vært nødvendig, senest forrige uke. Hun satt i sofaen med en tresleiv og koste seg og var så blid og glad.. Kjempestas å få være oppe med mamma og pappa, ja.Går så bra, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Del Skrevet 22. august 2013 du gjør barnet ditt en veldig bjørnetjeneste. ikke bra. Anonymous poster hash: a6af0...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 22. august 2013 #6 Del Skrevet 22. august 2013 Det gjorde jeg også i går Hun la seg fint som bare det etter 40 min med leking. Gjorde det samme med eldste av og til også, husker jeg, og det gikk bra. Måtte ikke gjøre det hver kveld, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå