Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Vi har ingen sammen men to hver fra tidligere forhold. Da vi ble sammen snakket vi om det og ble enige om å se det an, var i utgangspunktet ok å ikke få flere men så har lysten kommet mer og mer. Hadde et uplanlagt svangerskap for en tid tilbake som endte i spontan abort og etter det har lysten bare vokst. Hans barn bor hos oss annenhver helg og i ferier når pappan er hjemme fra jobb(jobber nordsjøturnus), Mine bor her hele tiden. Han mener de to han har tar all hans tid og han har ikke kapasitet til flere.. Jeg er redd jeg skal ende opp bitter hvis jeg ikke får de barna jeg ønsker meg, samtidlig er det vel ingen "legitim" grunn å gjøre det slutt pga barneønske?? Anonymous poster hash: ccb9a...955
lioness* Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Selvfølgelig er det en legitim grunn til å gjøre det slutt, det er bare du som vet hva som er best for deg i livet ditt. Om ønsket om et barn til er større enn ønsket om å beholde mannen er det ingen som kan si at du tar feil. Men siden dere faktisk har fire barn til sammen så er det jo også mulig å vurdere om man klarer å slå seg til ro med at det ikke blir flere barn, og at dere har en flott familie allerede. Ikke minst ville det være en stor belastning for de barna du/dere allerede har å skulle bryte opp familielivet. Må legge til at jeg virkelig forstår ønsket om et barn til, særlig med en abort friskt i minne. Det kan gi en tomhetsfølelse som gjør at man ønsker å bli gravid igjen. Kanskje du har kjent på noe som du ikke var helt bevisst fra før du ble uplanlagt gravid? Vet mannen din hvor inderlig du ønsker deg en baby til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå