Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 ..leier hageleilighet, og det er så utrolig lytt! Er inne og ser etter ny leilighet ofte, men det er lite her jeg bor. Jeg går på skole, og det er utrolig irriterende at de over har en 2-åring galopperende over gulvene til langt over kl 22 i ukedagene, da jeg bruker kveldene etter at barnet mitt har lagt seg til å lese. Det er ikke svake lyder, man skulle faktisk tro at det er en voksen person som tramper frem og tilbake. Måtte bare få ut litt frustrasjon, kjenner jeg har fått nok etter over 6 mnd...føler at jeg ikke kan kreve at det er stille heller, siden det er de over jeg leier hos. I tillegg er de asiatiske og når de først har besøk har de hele slekten her, og da er det ikke bare et barn som tramper. Høres ut som om hele huset blir endevendt der oppe.. Anonymous poster hash: 632e8...350
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Kan ikke annet enn å sende min medfølelse, støy er for meg en verre forurensing enn dårlig luft! Om du finner trøst i at andre har det like ille så kan jeg fortelle deg om naboen over oss som har HØYlytt sex til alle døgnets tider..... Trenger vel ikke si at vi også leter etter nytt bosted... Anonymous poster hash: e7b2a...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå