Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Hei Har fått resept på Yasmin p-piller av en vikarlege, selv om hun visste at jeg har migrene (6-8 anfall i mnd) Leser at det ikke anbefales å bruke yasmin ( eller andre piller med østrogen) når man har migrene. Blir litt skeptisk til å begynne på de nå. Noen her med migrene som bruker yasmin? Evt hva sier legen deres til det? Anonymous poster hash: bb8c1...77e
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Rekker opp hånda! Har faktisk ikke fått noe mer migrene av de..om noe, så kanskje heller omvendt. Nå fikk jeg gjerne migrene i sammenheng med menstruasjonen da, så kanskje det stiller seg litt anderledes?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Hadde du kun migrene under mensen, eller innimellom ellers også? Jeg får det av og til og vet ikke hvorfor... Så er nok ikke bare pga hormoner jeg får anfall... Rart at det står så tydelig at man ikke skal bruke de pillene, men at jeg fikk de for det.. Anonymous poster hash: bb8c1...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå