Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Vi har datet i 4 mnd. Møtt hverandre sine barn og dratt på felles ferie. Vi bruker hver mulighet vi har sammen. Av er snill, varm og vi ler mye! An sier han ikke vil vi skal være med andre, men kan ikke kalle oss kjærester.. Hva vil han? Om jeg er et fint sted med av og tagger på fb fjerner han det.. Men i sommer var han på en konsert med en venninne han sådde datet litt som vil ha han enda, hun ble tagger i en status HAN laget! De lå sammen uken etter denne konserten. Noe han løy om da jeg spurte han rett ut, men je fant et brukt kondom. Så da skjønte han han ikke kunne lyve og innrømmet det. Han angrer og sier det var et feiltrinn... Jeg tilga han nettopp fordi vi ikke er kjærester. Rett før han lå med henne (samme dag) sa han at han var forelsket i meg og at je er vel snart hans.. Hva skal jeg gjøre? Han sier han er glad i meg, trives med meg +++ Men han holder meg jo litt skjult fra omverden føler jeg, bortsett fra at jeg har møtt hele familien hans og han min.. Jeg vil ha avklart at vi er kjærester. Det betyr mye for meg. Jeg vil ikke føle meg brukt eller lekt med. Hva tenker dere om oss? Anonymous poster hash: 957ca...672
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg tenker han vil ha i pose og sekk. En liksomkjæreste på gress, men samtidig fri til å ligge rundt. Og uansett var det jo ikke pent gjort mot den andre damen heller. Han bet at hun er forelsket i han, likevel ligger han med henne uten å ha noen intensjon om å inngå et forhold. Jeg syns han høres svært egoistisk og umoden ut. Anonymous poster hash: 878bc...265
Superdolly Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Han er rett og sett ikke så interessert, er min første tanke. Beklager, jeg vet at det ikke er det du ville høre. I din situasjon ville jeg ha prøvd å prate ordentlig med ham. Fortalt ham hvorfor det er viktig for deg at dere kan stå fram som kjærester, og ha et ordentlig forhold. At du gjerne vil skrive navnet hans på Facebook for eksempel. Se hva han sier til det. Er han ikke klar nå, så tenker jeg at han kanskje aldri blir det. At han holder deg på gress. Ingen god følelse det, men kanskje like greit å få det avklart...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Han vet ikke hva han vil, eller han vil ha i pose og sekk. Du må ta en alvorsprat med han. Enten er dere et par, eller så er dere ikke et par. Anonymous poster hash: 2b123...958
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Hvis han virkelig hadde følt det på riktig måte ville han ha satset alt. Det merker jo du selv, så han er tydligvis ikke på samme sted i "forholdet" som deg. Mistenker at han lyver litt for å få ting som han vil, det ser du jo på eksemplet med hun han lå med. Hvis du stiller et ultimatum, forhold, eller så er dere bare venner med fordeler.. evt ingenting. Da får du i hvertfall se hvor han står i forhold til deg. Anonymous poster hash: 7759b...d72
SannaMaria Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Dere må i alle fall få klarhet i om dere er et par eller ikke. Men personlig: Jeg ville ikke satsa på han, når han starter på den måten...! Det finnes flere der ute som du kan le sammen med, ha det fint med, bli forelska i, og som kan forelske seg i deg, elske deg og vise deg all den respekt, omsorg og kjærelighet som du fortjener!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Enig med de andre, han har deg på gress. Hadde ikkke kastet vekk min tid på den der.. Vi er for gode til slikt vettu Anonymous poster hash: d10be...2d1
Musemorbr / Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Dump fjotten. Han er ikke noe å samle på om så han kommer krypende og ber om fast forhold i morgen.
LeTwinsA Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Han er ikke verdt det. dropp han .... om han hadde vært int hadde han ikke knullet en annen ...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Dere har datet i 4 mnd, han vil ikke anerkjenne deg som kjæreste og han har allerede vært utro... Nei, vettu, om han virkelig var interessert ville han ikke oppført seg slik. At du har møtt barna hans tror jeg du skal fjerne fra likningen her. Han sier hva han må for å holde deg varm, men ikke mer enn akkurat det. Om du ikke vil ha en knullkompis synes jeg du skal droppe ham, rett og slett. Anonymous poster hash: 71394...b2e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Enig med de andre. Denne fyren vil ha deg på gress som en FWB, og bryr seg ikke utover det. Han ville jeg ha droppa som en varm potet, gitt. Anonymous poster hash: 46d00...11e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Om han virkelig var forelsket i deg hadde han ikke ligget rundt. Dropp han. Anonymous poster hash: de0b9...e8b
furutre Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Hei! Vet du hva? Jeg tror du bør konsentrere deg mindre om å prøve å gjette hva han vil eller ikke vil, og mer om hvordan du vil ha det. Fyren har sikkert mange gode sider, men du vil ha en kjæreste. ( så vidt jeg forstår) Har du fått det? ser ikke slik ut. Tror ikke det er vits å praaaate så mye altså. Om du ikke liker situasjonen du er i, så si det til ham: "sorry, dette er ikke bra nok for meg:" Det holder i massevis det. Så kan du se om han bare gir seg, og forsvinner, eller om han faktisk vil jobbe for å få deg. Om han gjør det, og du fortsatt vil ha ham, hold ham litt på avstand og la ham jobbe enda litt til.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Han merker det er noe. Jeg leste faktisk alt dette høyt for an jeg. Så sa jeg at jeg nå innser disse damene har rett. Hadde du villet ha meg hadde du vist det, og jeg hadde visst det.. Han sa lite tilbake. Prøvde tulle bort. Han har vært ekstra på ikveld med kyss og kos jeg har trukket meg unna jeg da. Han ble veldig såret av sin x g er nok veldig redd for å være sårbar så han må beholde kontrollen. Men skal gjøre som over her sier. Bare være alene uten han og si at han får ta kontakt når han vet hva han vil, og at vi ikke trenger sees før han vil kalle oss kjærester. Det er jo det vi oppfører oss som! Takker for masse svar! Dere har rett, men det er faen så vondt å svelge! :/ Anonymous poster hash: 957ca...672
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #16 Skrevet 22. august 2013 "Han ble veldig såret av eksen sin" blablabla. Da burdw han ikke knulle ei dame samme dag som han sier til ei anna at hun snart blir hans! Han lukter den dårlige selvtilliten din på lang vei og holder deg på gress fordi du ikke respekterer deg selv nok til å kaste ham på dør. Anonymous poster hash: 9f6f7...b5b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #17 Skrevet 22. august 2013 Det høres ikke ut som han er noe å samle på. Hvis han sier han er forelsket i deg, da ligger han vel ikke med noen samme dag om han er så forelsket ??.. Anonymous poster hash: 700db...89e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 Det høres ikke ut som han er noe å samle på. Hvis han sier han er forelsket i deg, da ligger han vel ikke med noen samme dag om han er så forelsket ??.. Anonymous poster hash: 700db...89e Nei enig, dette var heeeeeelt i starten, men likevel. Han sier han angrer og jeg merker han gjør det.. Jeg sa vi trengte litt alene tid han ringer g vil sees! Dropper planer for meg, eller tar med meg i sine planer.. Je Jar vondt i hjertet! Hvilke resept kan jeg be om mot det?? Anonymous poster hash: 957ca...672
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #20 Skrevet 23. august 2013 Det høres ikke ut som han er noe å samle på. Hvis han sier han er forelsket i deg, da ligger han vel ikke med noen samme dag om han er så forelsket ??.. Anonymous poster hash: 700db...89e Nei enig, dette var heeeeeelt i starten, men likevel. Han sier han angrer og jeg merker han gjør det.. Jeg sa vi trengte litt alene tid han ringer g vil sees! Dropper planer for meg, eller tar med meg i sine planer.. Je Jar vondt i hjertet! Hvilke resept kan jeg be om mot det?? Anonymous poster hash: 957ca...672 Sjokolade Anonymous poster hash: de0b9...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå