Gå til innhold

8uker på vei og DIGER!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 6 uker på vei i dag og har også kul på magen... Er vanligvis slank (ca 55kg) men om alt går bra vil dette bli mitt 3.barn så regner med at det er pga lite trening som gjør at magen spretter ut ;) Er kun mine baggy bukser som jeg til nød kan kneppe igjen, de andre er altfor små :P

Har allerede funnet frem posen med gravid-klær og skal begynne å vaske de i dag.

Er allerede vanskelig å skjule magen, så blir nok ikke lenge til vi forteller det til familie og venner <3

Jeg er 6 uker i dag og magen er enorm.. Er min tredje da. Tok hcg prøver da jeg var 4 uker og de tilsvarte visst uke 5-6 kanskje 7 så enten er jeg lenger på vei eller så er det to :P Har allerede begynt med strikk trikset og er slank til vanlig så blir vanskelig å skjule dette så veldig mye lenger.

Annonse

Jeg er 9 uker på vei og har begynt å få mage ja :) dette er min 3.så er nok livmora som eser ut :) Får fortsatt på meg buksene,men begynner å bli litt trange. Med 2.mann så begynte folk å spørre rundt uke 12 så blir nok ikke bedre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...