Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Og kan du beskrive hvordan det er for akkurat deg? Jeg har så vondt i ledd, fryser konstant, hodepine, ømme muskler og det verker hele døgnet. Heftige doser ibux tar de verste toppene, paracet tror jeg nesten jeg er immun mot nå. Har så innmari vondt, og jeg skjønner ikke hvorfor det aldri tar slutt. Andre året mitt nå med slike smerter, og jeg er relativt ung, så alderen kan det bare ikke være. Er så lei:( Anonymous poster hash: 2175e...3b9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg har fibromyalgi, men for meg er det ikke så ille. Jeg får rett og slett forsterket smertene i muskler og ledd som jeg sliter med uansett. Tar lite smertestillende og biter i meg det meste Har hatt det siden jeg var barn. Anonymous poster hash: 9ba21...6a4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Høres herlig ut:) Jeg er bedre i perioder, spesielt i varmt vær. Men f.eks nå kan jeg nesten ikke bevege meg uten at det skjærer gjennom marg og bein. Spesielt knærne og hoftene er ille.. Anonymous poster hash: 2175e...3b9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Er sjeleglad for at jeg ikke har noe kombinert med fibromyalgien For meg hjelper det å være i mye aktivitet Får håpe du får noen gode perioder snart Anonymous poster hash: 9ba21...6a4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Er ikke sikkert det er fibromyalgi du har, kan hende det er en form for gikt som holder på å bryte ut. Det kan ta lang tid, flere år. Jeg har hatt symptomer lignende fibromyalgi siden jeg var 11, det har vært gode og dårlige perioder, men ingenting har vært mulig å påvise ved undersøkelser... Før nå, nå er jeg straks 30 og har "endelig" fått diagnosen leddgikt. Anonymous poster hash: 9de52...ded
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Min fibromyalgi forsvant med lav dose Levaxin for mitt noe lave stoffskifte! Anbefaler å få henvisning til Vågen Spesialistsenter i Bergen dersom dere tror det kan være stoffskiftet. Anonymous poster hash: 1b29c...2c6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Jeg har fibromylagi men ikke smerter i ledd heldigvis Anonymous poster hash: 97c19...a2c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Og jeg følte det som deg, HI + karpaltunnelsyndrom, tarsaltunnelsyndrom, press bak øynene, hovne, såre, røde øyne, hyperkeratose, struma, hevelse i hele kroppen, treg fordøyelse, tåkehjerne, dårlig hukommelse, kramper om jeg strakk meg, elendig søvnkvalitet pga smertene etc. Har fått et nytt og upåklagelig liv med en lav dose Levaxin. Anonymous poster hash: 1b29c...2c6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Nei jeg har ikke oppdiktetsamlediagnoseutenformogmening Anonymous poster hash: 7ac47...e12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Nei jeg har ikke oppdiktetsamlediagnoseutenformogmening Anonymous poster hash: 7ac47...e12 Spar deg du da! Virkelig! Anonymous poster hash: 9afcb...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå