Gå til innhold

hjelp... glemt synarela leeeenge, går på menopure ul om 2 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp..!

jeg har glemt synarela, tok menopure 300 ie på morgenen i dag kl 9, og skulle også tatt sprayen, men glemte selvfølgelig sprayen...

Jeg kom på dette nå kvart over seks på kvelden...(9 timer senere) og tok en dose da, skal ta neste dose da med spray igjen kl 21.00..

MEN.... kan det ha noe innvirkning at jeg glemte dosen med synarela?

har jeg ødelagt alt nå?

skulle jo ringt klinikken, men det er jo for seint nå, må vente til i morgen tidlig...

et rop om hjelp fra meg som håper at noen erfarne her kan svare meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier det at virkestoffet i synarela sitter i kroppen en stund... så jeg vil ANTA at det ikke gjør noe at du glemte den i dag morges. eneste måten de kan vite om noe er ødelagt er å ta ultralyd av deg. for det du kan teoretisk ha ødelagt er at du har hatt eggløsning ila de timene når kroppen hadde en lav dose med synarela innabords... men jeg regner jo med at du hadde kjent det! altså, hvis du har hatt eggløsning etter å ha gått på menopure, så skal du nok kjenne det godt hvis eggposene plutselig tømmer seg mtp hvor mange eggposer du sikkert har! så min teori... dersom du ikke har kjent noe stikkende smerte i buken, så har du sikkert ikke ødelagt noe.

håper min teori stemmer!!

Skrevet

Jeg klarte å miste min spray.....og var da nesten 18 timer forsinket med sprayingen. Men det gikk helt fint...ble gravid (selv om jeg mistet til slutt). Klinikken (Hausken) sa at jeg ikke skulle stresse, og ikke ta dobbel dose når jeg endelig fikk tak i ny spray, men bare fortsette som vanlig :)

Så dette vil gå fint!

Skrevet

hjelp..!

jeg har glemt synarela, tok menopure 300 ie på morgenen i dag kl 9, og skulle også tatt sprayen, men glemte selvfølgelig sprayen...

Jeg kom på dette nå kvart over seks på kvelden...(9 timer senere) og tok en dose da, skal ta neste dose da med spray igjen kl 21.00..

MEN.... kan det ha noe innvirkning at jeg glemte dosen med synarela?

har jeg ødelagt alt nå?

skulle jo ringt klinikken, men det er jo for seint nå, må vente til i morgen tidlig...

et rop om hjelp fra meg som håper at noen erfarne her kan svare meg!

hvordan gikk det på ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...