Gå til innhold

Noen som har saturday sofa fra Bohus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Anonymous poster hash: d6ea1...59c

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har den :)

Ikke så veldig fornøyd, men det er en veldig pen sofa og har fått masse skryt av den.

Men nå har vi hatt den siden begynnelsen av desember ifjor, og det er masse nupper i den. Og på den ene siden der vi sitter mest (med sjeselongen) er puta i ryggen skikkelig nedsunken og stoffet der vi sitter er blitt skrukkete,så den bærer preg av at det er der vi har sittet mest.

Men det er jo en relativt billig sofa, så man kan kanskje ikke forvente så mye mer.

En bestselger hos Bohus hvertfall, sikkert pga pris og utseende :)

Anonymous poster hash: afedd...d20
Skrevet

Vi har den og enig med hun over ang nupper.. Vi har hatt den inne en gang for å fjerne nupper på to puter. Den puta som er på sjeselongen er også hardere enn resten av soffan.. Men billig sofa og vi gidder ikke bytte før barna blir litt større så funker fram til det! Veldig fornøyd med fargen på den da :)

Skrevet

Takk for svar:-) har lyst på en pen, billig sofa nå når barna er små, fargen passer perfekt hos oss. Men ofte står jo kvaliteten til prisen...

Skrevet

Går det an å bruke putene på begge sider?

Skrevet

Er fornøyd, men opplever det samme som de andre at det nupper seg.. Men sofaen er billig, og jeg skal ha den nå som ungene er små.. Du kan bruke sitteputene på flere sider, men ikke ryggputene. Noe jeg liker med sofaen er at man kan speilvende den som man vil, det er noe jeg ønsket. Så veldig fornøyd sånn sett.

Anonymous poster hash: 4d2c1...7d2

Annonse

Skrevet

Jeg bruker ryggputene på begge sider og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...