Gå til innhold

Babyjogger citymini gt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den som heter GT, så og si samme vognen. Min på 15mnd sover veldig godt i den, men mammahjertet ønsker seg fotbrett ;) Nå sover hun svært sjeldent i den da, så ikke et stort problem for oss. Ellers så er vi veldig fornøyde med den, blir liten sammenslått og veldig hod å trille, må jeg finne noe negativt så må det være: manglende fotbrett, ingen mulighet til å henge stelleveske på håndtaket, handlekurven er litt liten, nesten full når jeg stapper stellevesken inni der.

Endret av EnBlå&ToRosa

Takk for svar :) mye av grunnen til at jeg kikker på den er at den blir genialt liten, har 3 barn og hund i bur så når vi skal på tur allemann så blir bilen full og dermed genialt med liten vogn. Eneste jeg tenker på er fotbrettet ja. Stelleveska legger jeg nesten alltid under uansett. Hvilke vogner har du nå?

Jeg har City Cross og Bugaboo. Lurer på å selge Bugaboo for å kjøpe Babyjogger. kjenner det kunne vært greit med en vogn som ikke må deles i to. Må og ta av hjulene for å få plass til bagasje. Cc sover hun så godt i og mannen vil nok ha den.

Endret av Mini&Meg

Annonse

Jeg har City Cross og Bugaboo. Lurer på å selge Bugaboo for å kjøpe Babyjogger. kjenner det kunne vært greit med en vogn som ikke må deles i to. Må og ta av hjulene for å få plass til bagasje. Cc sover hun så godt i og mannen vil nok ha den.

Hva slags bugaboo har du da? Farge? Årsmod?

Har lurt litt på å bytte inne city minien med en bugaboo, igjen... Blir fjerde jeg eier isåfall, hehe ;)

Da er vi to... Hadde egentlig bestemt meg for at nå er det slutt, nå selger jeg GO og så klarer vi oss helt fint med bjcm gt, men neida -går ikke mere enn to uker så er jeg rett inn på finn og tråler markedet igjen. Huff :P

• 2 uker senere...

Jeg har søskenvognen I mini GT og er kjempefornøyd. Storebror (2,5 år og 1 meter lang) sover kjempegodt I sin del. Han legger seg gjerne på siden og krøller bena opp, så fotbrettet har vi ikke savner noe særlig. Bagen til lillebror på 2 mnd begynner derimot allerede å bli liten, men til større barn trenger du jo ikke tenke på det. Har og har hatt flere venninner som har hatt City Mini eller City Elite. Alle har vært veldig fornøyde. Om noe synes jeg kanskje den føles litt skranglete I forhold til Emmaljunga NitroCity som jeg bruker til lillebror til daglig. Men I forhold til MB urban jungle som jeg også har, foretrekker jeg BJen. :-) lun og god, lang, enkel og liten sammenlagt, god og trille (selv dobbelvognen). Ikke den beste på ulendt terreng og litt lite nett, men det gjelder de fleste 3-hjulinger. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...