Gå til innhold

kritisering !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere stillt dere om nye kjærsten kommenterte og kritiserte oppdragelsen av ditt barn? ??

Anonymous poster hash: a16ff...a5e

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva kritikken handler om og hvordan den legges frem, selv om jeg sikkert hadde vært litt hårsår i utgangspunktet.

Skrevet

Kommer an på måten han hadde kritisert og kommentert. Hadde det vært saklig og ment som behjelpelig så hadde jeg nok tatt det til meg. 

Hadde tonen vært nedlatende og det har vært spydig ment og ment å for å såre og psyke ned, da hadde jeg vist han døren og bedt han om å gå.

Men stort sett hadde min reaksjon kommet MYE an på tonen, meningen bak og situasjonen. 

Skrevet

Går mye på sånn hvor ting omhandler hva hvordan han ikke ville gjort det of hvordan jeg gjør ting..

Mener at man ikke skal kritisere andres oppdragelse.. man kan tenke hva man vil men...

Anonymous poster hash: a16ff...a5e

Skrevet

Hvis det er et konkret problem, kanskje en stor ting som du ikke ser selv, kan det være greit å påpeke.

Men hvis det nesten hver gang du sier noe, er; "Slik ville ikke jeg ha sagt det", blir det veldig destruktivt i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...